fbpx

*** משלוח חינם לכל חלקי הארץ ***

תפריט

ביקורי יולדות בתקופת הקורונה – איך עושים את זה?

החברות מהעבודה מתעקשות להגיע לבקר אותך, השכנה מלמעלה הכינה לכבודך עוגה והדודים הטריים מוכרחים לראות אותך ואת תינוקך! עד לפני פחות משנה, לא באמת היית צריכה להעסיק את עצמך בשאלת "ביקורי לידה – כן או לא?". הימים הם ימי קורונה, ואם לא די בכך, ישראל צפויה להיכנס לסגר שלישי. הביקורים בבית היולדות אינם אפשריים, אך מה באשר לביקורים בבית לאחר שחרורך?

ביקורי פתע? בימי קורונה, אין כזה דבר

מאחר וישנה הנחיה ברורה באשר להתקהלות האפשרית, ביקורי הפתע (אם כי הם הביקורים המרגשים ביותר), אינם אפשריים – כל הביקורים של כל המכרים צריכים להיות מתוכננים מראש. יושבות אצלך חמש חברות מהעבודה ובאותה השעה הגיעו לבקר אותך הוריך ואחייך בהפתעה? אתם עלולים למצוא עצמכם מתקהלים שלא כחוק (בהתאם להנחיות המתעדכנות).

שימי לב כי מלבד הרצון למנוע התקהלות בביתך, תכנון הביקורים מאפשר לך לתאם את הגעתם של הקרובים אליך בהתאם לשעות שלך ושל התינוק (מתי הוא ער, מתי הוא נוטה להירדם, האם ישנת טוב בלילה האחרון וכן הלאה).

ילד ראשון, סגר שלישי – איך ניתן לחגוג את הלידה?

אירוע חגיגי ורב משתתפים ככל הנראה, לא תוכלי לחגוג. למרות שאין עוד שמחה שמצדיקה אירוע גדול יותר מלידה, ההנחיות הנוכחיות לא מאפשרות לחגוג, ויתרה מכך – גם לא מאפשרות לתכנן. אז מה כן תוכלי לעשות בכל זאת? "לארח" את כל מכריך בשיחת וידאו שבה תחשפי יחד עם בן זוגך את התינוק. אמנם מפגש וירטואלי רחוק מלהיות הדבר האמיתי, אך הוא מאפשר התלכדות, חגיגה ושמחה משותפת. שמחה, שמלווה בלא מעט מתנות לידה.

ביקורי לידה ביום שלאחר הסגר – טיפים חשובים

הסגר הוא הזמני, ועל פי הדיווחים העדכניים יימשך כשלושה שבועות. אם ממש תתאמצי, תצליחי גם את לראות את האור שבקצה המנהרה! במידה ואת מתכננת ביקורים של חברים ומשפחה אצלך לאחר הסגר, חשוב שתדגישי בפניהם את חשיבות שמירת ההנחיות – למען בריאותם, בריאותך ובריאותו של הרך הנולד:

·        עטית מסכה אצלך בבית לאורך כל הביקור

·        שטיפת ידיים עם ההגעה אליך וחיטוי הידיים בג'ל חיטוי

·        שמירת מרחק (כן, גם בתוך הבית)

האם עליך לאפשר למבקרים להחזיק את תינוקך (וכך להגיע איתו במגע?). הבחירה היא אך ורק שלך. כל בחירה שנכונה לך, לבן זוגך ולתינוקך, היא בחירה ראויה שיש לכבדה.

סירוב להצעתן של חברותיך לבקר אותך? לגיטימי

את מרגישה שלא בנוח לארח אצלך בבית? את חוששת להידבק בנגיף וחוששת בעיקר לבריאותו של תינוקך? החששות שלך – לגיטימיים. ביקורי לידה אמורים לשמח ולמלא אותך באושר. במידה ואת מוצאת את עצמך מאפשרת ביקורים בביתך רק בכדי לרצות ולא לפגוע, ותרי על זה. כל קרוביך – מהוריך ועד חבריך, ערים למציאות המורכבת שרחוקה מלהיות אידיאלית. גם "לא" היא תשובה, והאנשים הקרובים אליך יבינו ויכבדו זאת.

הירשמו לניוזלטר וקבלו חיבוק חמים באמצעות הטבה מיוחדת שתעניק לכם

אחוז הנחה ברכישה הראשונה

* בהרשמה הינך מאשר/ת דיוור מהחברה ויכול/ה להסיר את עצמי בכל רגע.