fbpx

*** משלוח חינם לכל חלקי הארץ ***

תפריט

איך בוחרים נכון עגלת תינוק?

היום אני רוצה לדבר על אחד האתגרים שמעסיקים כל זוג הורים לעתיד, שלא מבינים דבר וחצי דבר בהורות. אני מדברת, כמובן, על בחירת עגלה לתינוק.

גם אם זה לא נראה משהו מאוד קריטי לפני הלידה, וגם אם יש לכם בראש עוד לא מעט דאגות אחרות, לבחירה של עגלת התינוק שתשמש אתכם תהיה השפעה ניכרת על ההתנהלות שלכם בשוטף. כדי לעשות לכם סדר בבלאגן, החלטתי לעזור לכם ליישר קו לגבי הקריטריונים החשובים ביותר בבחירת של עגלת תינוק – אחד המוצרים היקרים והמשמעותיים ביותר במשפחת מוצרי התינוקות. בואו נתחיל.

נוחות הקיפול

לפני שאתם מזמינים את העגלה שקרובה לליבכם, אל תהססו לבקש מן המוכר לנסות ולקפל אותה בעצמכם. וכשאני מתייחסת לפעולת הקיפול – שני ההורים חייבים לנסות זאת. בסופו של יום, בכל בית, בכל תא משפחתי, הדברים מתנהלים אחרת. יש בתים שבהם האמא חוזרת לעבודה מיד לאחר חופשת הלידה ובאחרים האמא יוצאת לפסק זמן ממושך. זאת הסיבה, שהעגלה צריכה להיות נוחה מבחינת פונקציונלית בעיקר למי שיעשה בה את השימוש הרב ביותר.

עבירות

נכון, אנחנו לא בוחרים כאן טנק מרכבה אלא עגלת תינוק, אבל מי שמתגורר במושב והסביבה שלו מתאפיינת בשטח מסולע ורווי אבנים, אינו דומה למי שמתגורר בעיר ומטייל עם עגלת התינוק בעיקר על שבילים =מסודרים. שימו לב: בחורף שטח אדמה יכול להפוך בקלות לשטח בוצי – ולכן כה חשוב לבחור בעגלה המתאימה ביותר לצרכים שלכם.

מספר הגלגלים

הטרנד המאפיין את עגלות התינוק בשנים האחרונות הוא טרנד עגלות התינוק עם 3 גלגלים. עגלה עם שלושה גלגלים היא בדרך כלל קלה יותר, ונוחה יותר לניווט. עם זאת, חשוב לזכור שעגלה עם שלושה גלגלים היא במקרים רבים פחות יציבה, ואם יש אח גדול, אבל עדיין קטן, שמשחק  עם העגלה, צריך להיזהר בעניין הזה מאוד.

מקום בתא האחסון ברכב

בחירה מושכלת של עגלת תינוק צריכה להתבצע תוך התחשבות במקום המיועד לאחסון בתא האחסון של הרכב. אל תבחרו בעגלת תינוק שלא תותיר לכם מקום לתיקים וציוד אישי, ותהפוך כל נסיעה להרבה יותר מסורבלת.

משקל

משקל העגלה הוא גם קריטריון קריטי בכל הקשור לבחירת העגלה. אם העגלה תהיה כבדה מידי, לא בטוח שהיא תעשה לכם חשק לצאת לטיול. מצד שני, עגלה קלה מאוד מיועדת לפורענות בכל הקשור ליציבות ולהימנעות מנפילות.

יכולת תפעול ביד אחת

מכירים את זה שאתם יוצאים לסיבוב עם התינוק, ונדרשים על הדרך גם לעשות קניות, ללוות את הילד הגדול לגן, לפתוח את מכסה המנוע, ולהחזיק בקבוק להאכלה – והכל באותו זמן?

עגלה שתאפשר לכם לתפעל את פעולת הקיפול והפתיחה יתר קלות וביד אחת – היא בחירה נכונה במקרה שהתנאים והסביבה מייצרים לכם אתגרים כאלו על בסיס שוטף.

הירשמו לניוזלטר וקבלו חיבוק חמים באמצעות הטבה מיוחדת שתעניק לכם

אחוז הנחה ברכישה הראשונה

* בהרשמה הינך מאשר/ת דיוור מהחברה ויכול/ה להסיר את עצמי בכל רגע.