fbpx

*** משלוח חינם לכל חלקי הארץ ***

תפריט

אז מה עושים עם הילדים בשעות אחר הצהריים?

השעה 16:00 הגיעה: אתם אוספים את הילדים מהגן! עד שעת ארוחת הערב, הרחצה והסיפור לפני השינה יש לכם קצת זמן, וסביר כי גם אתם שואלים את עצמכם (ואולי אף על בסיס יומי): מה עושים עם הילדים? כמובן שהדבר הקל הוא לחזור הביתה ולפתוח את הטלוויזיה. עם זאת, האם כך תרצו לבלות את שעות אחר הצהריים עם ילדיכם?

לפניכם, מספר פעילויות מהנות שניתן ורצוי לשלב במהלך השבוע. טיפ אליכם: כשם שיש לכם לו"ז עבודה שבועי עם משימות מפורטות, כך עשו עם פעילויות אחר הצהריים. לא תאמינו כמה לבטים, כאבי ראש ושעות מבוזבזות תחסכו! פשוט פרסו את מזרן הפעילות שלכם וצאו לדרך.

בית מארח – מתארחים ומארחים

בילוי אחר הצוהריים הקלאסי הוא כמובן לארח חברים של ילדיכם ולהתארח אצלם. כל עוד הילדים קטנים (בגילאי הגן), הם לא נפגשים עם חבריהם לבד, אלא בליווי ההורים. ולכן, מפגשים כאלו יכולים להיות נעימים וחברתיים גם לכם – גם כשאתם מארחים אצלכם בבית וגם כשאתם מתארחים.

מפגשי אחר הצוהריים – היתרונות הבולטים:

  • חיזוק הכישורים החברתיים של הילדים
  • מפגש שיוצר חיבורים ומחזק חברויות
  • הילדים לומדים על שיתוף ונתינה ("אני מרשה לך לשחק במשחקים שלי")
  • בילוי ביתי שמתאים לכל עונה בשנה (פתרון נפלא לעונת החורף)

בילוי בגינה השכונתית

את הבילוי הזה אינכם צריכים לתכנן מראש, אלא שתוכלו לעשות אותו באופן ספונטני: אחר הצהריים בגינה השכונתית! הורידו מהבית את האופניים/ ביבמה/ גלגיליות / כדור של הילדים, ובלו איתם את שעות אחר הצהריים בגינה. סביר כי כמוכם, ישנן עוד משפחות שבוחרות להעביר כך את השעות שלאחר המסגרת החינוכית, כך שצפויה חוויה חברתית נעימה – לכם ולילדים.

היתרונות הבולטים:

  • בילוי ספונטני שלא מצריך מכם היערכות מוקדמת
  • הילדים פוגשים המון חברים, ולא חבר אחד
  • הילדים מוציאים אנרגיה רבה / פעילים גופנית
  • תוכלו ליצור קהילת משפחות בשכונה

סדנת ביתית – הורים וילדים

מדובר על אחת הפעילויות המהנות ביותר: סדנה שאתם מעבירים לילדכם! ישנו מגוון אדיר של סדנאות – מאפייה ובישול, דרך יצירה בחמר וציור בצבעי גואש ועד עיצוב תכשיטים. הכייף הגדול הוא זמן האיכות עם ילדיכם, לאחר יום העבודה האינטנסיבי שלכם ולאחר יום הלימודים בגן. טיפ אליכם: הציעו לילד מספר סדנאות ואפשרו לו לבחור את זו המועדפת עליו. צרו ביחד, צחקו ביחד, התלכלכו ביחד ותתגאו בתוצרים המשותפים שלכם!

נקו יחד את הבית!

אז מי אמר שהאחריות על תחזוקת הבית היא רק על אבא ואמא? תתפלאו, אך הילדים ישמחו מאד (!) לסייע לכם לנקות. מובן כי אין כל ציפייה מהם להבריק את הבית, אלא שהמטרה היא להפעיל אותם ולתת להם את התחושה כי עזרתם חיונית לכם. תנו להם לנקות אבק, להחזיר את הצעצועים למקומם, לנער את הספות, לטאטא, לשאוב בשואב האבק וכן הלאה.

 

הירשמו לניוזלטר וקבלו חיבוק חמים באמצעות הטבה מיוחדת שתעניק לכם

אחוז הנחה ברכישה הראשונה

* בהרשמה הינך מאשר/ת דיוור מהחברה ויכול/ה להסיר את עצמי בכל רגע.