fbpx

*** משלוח חינם לכל חלקי הארץ ***

תפריט

על אילו אביזרים לא כדאי להתפשר

קופסת אוכל

בשביל הבריאות של הילדים שלכם, על אילו אביזרים לא כדאי להתפשר

איך גורמים לילדים שלנו לאכול בריא יותר, במקום להסתפק בעוד כריך לחם לבן עם שוקולד לבית הספר? היפנים עלו על השיטה כבר מזמן, וכעת העולם כולו מצטרף לחגיגה הצבעונית בדמותה של קופסת אוכל המכילה את כל מה שהילד צריך לארוחה מזינה וטעימה, וגם אסתטית ומרשימה. בדרך זו, לילדים כיף יותר לאכול את ארוחת העשר שלהם, ועל הדרך הם גם מקבלים את הוויטמינים המצוינים שהם זקוקים להם על מנת להתפתח ולהעביר את היום על בטן מלאה. נו, שנתחיל?

איזו קופסת אוכל נחשבת לאידאלית

קופסת אוכל קלאסית המוכרת לכולנו עשויה פלסטיק פשוט, אין לה חלוקת תאים והסגירה שלה פשוטה. זה מספיק לעתים, אלא שכדאי לבדוק האם הסגירה שלה חזקה מספיק בכדי שלא תיפתח חלילה בתוך התיק, ושהיא מצליחה להכיל את כל המזון ששולחים עם הילד לבית הספר. רוצים להישתדרג? הנה כמה דברים שכדאי לדעת על קופסאות האוכל:

  • חומר גלם – נכון שרוב הקופסאות עשויות פלסטיק, אך ניתן גם למצוא קופסאות מתקפלות מסיליקון, מתכת ואפילו בד קשיח. ההמלצה היא לבחור בקופסה העשויה מחומר גלם שמחזיק מעמד לאורך שנים, מתאים למדיח כלים, ושאינה שבירה.
  • חלוקה לתאים – משום מה, לילדים חשוב מאוד שסוגי המזון השונים יהיו מופרדים או שמא יסרבו לאכול. כיום ניתן למצוא קופסאות המחולקות לשניים, שלושה תאים ואפילו עם כמה קומות. בכל תא ניתן להכניס מזון אחר, וההפרדה מלאה לחלוטין כך שלילדים לא יהיו תלונות ואתם לא תצטרכו לשלוח יותר מקופסה אחת.
  • ניקוי פשוט – תחסכו לעצמכם טרחה, בחרו בקופסת אוכל שמתאימה לניקוי במדיח הכלים; סיליקון ופלסטיק. כך גם תוודאו שבכל פעם שעומדים להשתמש בקופסה, הריח שלה נקי ורענן!
  • שמירה על הטמפרטורה – ישנן קופסאות ששומרות על חום שמגיעות אף עם תיק בד שעוטף אותן כך שקל להתנייד איתן ללא אי נוחות. במידה והחלטתם לפנק את הילדים בארוחה חמה, כדאי שתהיה גם קופסה כזו בהישג יד.
  • אביזריםקופסת אוכל היא הרבה מסתם עוד קופסה, היא עולם ומלואו! ישנן קופסאות שמגיעות עם סכו"ם תואם מיוחד ואפילו עם תא אחסון מיוחד. מובן שזה לא מאסט, אבל כל תוספת לקופסאות האלו הן חוויה של ממש עבור הילד, שבכל מקרה מקבל הפתעה בקופסה בכל יום מחדש.

הרבה יותר מסתם קופסה

קופסת אוכל היא בסופו של דבר אמצעי ליצירת גירוי, שיגרום לילדים שלנו לאכול נכון, מאוזן ובריא יותר. כשהקופסא סגורה ושומרת שהכל יישאר במקומו, זו הזדמנות ללמוד כיצד לעצב את המזון בצורה מושכת, יפה ואסתטית יותר. כאמור, היפנים כבר למדו מזמן את השיטה לגרום לילדים שלהם לצרוך מזון באופן נכון ובריא יותר, וכל מה שנותר לכם זה רק להצטרף לחגיגה הצבעונית!

הירשמו לניוזלטר וקבלו חיבוק חמים באמצעות הטבה מיוחדת שתעניק לכם

אחוז הנחה ברכישה הראשונה

* בהרשמה הינך מאשר/ת דיוור מהחברה ויכול/ה להסיר את עצמי בכל רגע.