fbpx

*** משלוח חינם לכל חלקי הארץ ***

תפריט

תחפושות לפורים – מי צריך לבחור אותן והיכן קונים?

חג פורים הוא חג גדול לילדים ולהורים! אז השנה חגיגות הפורים ככל הנראה יראו אחרת, אך גם הקורונה לא תשבש את השמחה, הצבעוניות והכמיהה לתחפושות מרהיבות! אז רגע לפני שטירוף הפורים מתחיל:

  • מי צריך לבחור את התחפושת – אתם או הילדים?
  • מה עושים במידה והילד לא מוצא תחפושת?
  • היכן קונים תחפושת בתקופת הקורונה?

 

אתם או הילדים – מי בוחר את התחפושת?

התשובה חד משמעית: תנו לילדים לבחור את התחפושת! חג הפורים הוא חג המקדש את השמחה, החופש, הצבעוניות והביטוי העצמי! בחג הפורים יכולים הילדים להגשים את חלומם (גם אם רק ליום אחד) להיות גיבורי על, בעל חיים, ספורטאים בינלאומיים, דוגמניות, זמרים, פוליטיקאים ואפילו מנות אהובות. 

 

מתי כן כדאי להתערב לילדים בתחפושת? אך ורק במקרים בהם התחפושת מגלמת בתוכה מסרים אלימים, גזעניים או פוגעניים. ביתר המקרים, אין באמת סיבה להתערב בהחלטתם – אפשרו להם להיות ליום אחד מי שהם רוצים להיות!

 

הילד לא מוצא תחפושת – מה עושים?

בעוד ישנם ילדים שיודעים שנה מראש למה הם רוצים להתחפש (ומחכים כל השנה לפורים בשביל זה!), ישנם ילדים ששפע האפשרויות דווקא מבלבל אותם. אז מה תוכלו לעשות? ההמלצה אליכם היא פשוט לפתוח קטלוג תחפושות ולעבור עליו עם הילדים (כדאי שיהיה עדכני לשנה הרלוונטית). בכדי לצמצם את האפשרויות, תוכלו להציע להם סקטור מסוים שבו תתמקדו. לדוגמא: בעלי חיים, בעלי מקצועות, דמויות מאגדות וכן הלאה. 

 

אפשרות נוספת היא לחשוב על תחפושת מקורית שתיצרו בעצמכם. לדוגמא:

  • הפיכת בדיחה/סלנג לכדי תחפושת
  • תחפושת של בעל החיים שלכם
  • להתחפש לשיר מפורסם (טוי / שני משוגעים) וכן הלאה…

 

היכן קונים תחפושת בתקופת הקורונה?

סביר כי השאלה שמטרידה אתכם בעיקר היא היכן קונים תחפושת בתקופת הקורונה. נכון לעכשיו, הסבירות כי יערכו ירידי תחפושות גדולים כבכל שנה, לא גבוהה. למרות זאת, התחפושות שלכם ושל הילדים לא בסכנה: 

  • רכישת תחפושת מאתרים בחו"ל – בשנים האחרונות ישראלים גילו עולם שלם של תחפושות באתרים הסינים. ואכן, מדובר על אפשרות ראויה בהחלט, אך שימו לב: אספקת התחפושות לוקחת זמן (בין שבועיים לחודש וחצי). היתרון הגדול: מחירים זולים משמעותית מאלו המוצעים בארץ.
  • רכישת אונליין מחנויות בארץ – בימים אלו ישראל נמצאת תחת סגר שלישי, וטרם ברור איך יראו הימים אחרי הסגר ומתי מרכזי הקניות יפתחו מחדש. עם זאת, באפשרותכם לרכוש תחפושת אונליין משלל אתרים. אז נכון, סביר כי רכישת תחפושת מאתר בארץ תהיה מעט יקרה יותר, אך ישנם שני יתרונות בולטים: אתם משאירים את הכסף בארץ ותורמים לעסקים המקומיים, וגם – אספקת התחפושת תהיה מהירה יותר.
  • תפרו את התחפושת בעצמכם – שנת 2020 הייתה השנה שבה ישראלים רבים גילו את נפלאות ה-DIY. אז כן, תוכלו לעשות זאת בעצמכם ולתפור את התחפושות שלכם ושל ילדיכם. מה אתם צריכים? ידע בסיסי בתפירה, המון יצירתיות, בדים מתאימים וזמן פנוי.

הירשמו לניוזלטר וקבלו חיבוק חמים באמצעות הטבה מיוחדת שתעניק לכם

אחוז הנחה ברכישה הראשונה

* בהרשמה הינך מאשר/ת דיוור מהחברה ויכול/ה להסיר את עצמי בכל רגע.