fbpx

*** משלוח חינם לכל חלקי הארץ ***

תפריט

️מתי להעביר למיטת מעבר?️

 
מאוד תלוי בכם ההורים , אבל במידה וילדיכם ישן במיטת תינוק (עם סורגים) והוא מצליח לטפס ולצאת ממנה , זה חד משמעית כבר לא בטוח וזה סימן שהגיע הזמן למיטה של גדולים – מיטת מעבר.
 

 ️איזו מיטה כדאי לקנות?️

 הכי חשוב שיהיה למיטה מעקה שימנע נפילות , בנוסף ממליצה לפחות בהתחלה לדאוג לשטיח נעים שבמקרה של נפילה, אז תהיה נחיתה כמה שיותר רכה.
 

️איך להתכונן למעבר?️

חייבת לציין שההכנה אפילו יותר חשובה בעייני , ככל שההכנה תהיה טובה כך תחושת הביטחון של הילד תגבר ותעזור בזרימה עם השינוי.
 
כדאי לספר לילד ולהלהיב אותו לקראת השינוי, שתפו אותו , תאפשרו לו לראות או אפילו לעזור בהרכבת המיטה, אפשר להציע לבחור מצעים חדשים או איזו בובה תישן איתו במיטה, הדבר יספק לו תחושת עצמאות אותה אנחנו רוצים לעודד לקראת המעבר.
 
במהלך ההכנה כדאי לצבור חוויות נעימות וכיפיות במיטה החדשה כדי שהיא תיתפס כמקום בטוח ולא מאיים,  להסביר שנכנסים למיטה הזו בלילה כדי לישון.
 

️עברנו למיטה חדשה ו…?️

 
קודם כל נבין שמדובר במעבר משמעותי עבור ילד/ה בן שנה/שנתיים, כדי להקל על המעבר הקפידו על שגרת ערב קבועה וטקס שינה.
 
במידה ויש התלהבות מצד הילד והבנה שאפשר לרדת מהמיטה לבד, גלו סבלנות, גם אם הוא יוצא מהחדר, שימרו על מענה קבוע בו אתם מחזירים את הילד למיטה בלי להתרגז או לצחוק או ליצור שיח ועניין סביב היציאה מהמיטה, גם אם זה קורה 20 פעמים (יכול קרות) .
חשוב שחווית המעבר למיטה חדשה תיתפס בעייני הילד כדבר חיובי, לכן הימנעו ממאבקי כוחות או כעס מצידכם (זה אתגר בפני עצמו לפעמים)
 

מה כן לעשות ???

היו עקביים ומשעממים במענה שלכם.
בחרו לכם משפט קבוע וברור אותו תגידו בכל יציאה של ילדיכם מהחדר תוך כדי שאתם מלווים אותו/ה יד ביד חזרה למיטה, תחזרו על הפעולה שוב ושוב והיו עקביים בתגובתכם .
 
אם תעבירו מסר ברור לילדכם, תהיו עקביים במענה שלכם (להיות עקביים כבר אמרתי?!) ורגועים ילדכם יבין שאין מה לחפש מחוץ למיטה, לא מעניין שם בחוץ ומהרדמה להרדמה יהיה יותר ויותר קל , הילד יתרגל למיטה החדשה ויפסיק לצאת שוב ושוב ולבדוק אתכם 
 
עברתם כבר למיטת מעבר? איך היה המעבר? שתפו אותי בתגובות 
 
כמו תמיד כאן בשבילכם לכל שאלה
בהצלחה 

הירשמו לניוזלטר וקבלו חיבוק חמים באמצעות הטבה מיוחדת שתעניק לכם

אחוז הנחה ברכישה הראשונה

* בהרשמה הינך מאשר/ת דיוור מהחברה ויכול/ה להסיר את עצמי בכל רגע.