fbpx

*** משלוח חינם לכל חלקי הארץ ***

תפריט

האם תינוקות חולמים?

 ⭐️ מחקרים מעידים על כך שכבר אצל עוברים, עוד בבטן האם, החל משבוע 30 ליתר הדיוק , מופיעות אצל העובר תנועות עיניים מהירות,  תנועות עיניים אלה מזוהות עם שלב החלום (REM) בשינה. 

 ⭐️ קצת על שלבי השינה: השינה שלנו מחולקת למחזורי שינה, כאשר כל מחזור שינה (של תינוק) אורך כ-45 דק' ומשתנה מאדם לאדם ,מתארך עם הגיל, לצורך העניין מחזור שינה של מבוגרים אורך כשעה וחצי בממוצע. 

⭐️ כל מחזור שינה מתחלק ל-5 שלבים כשהאחרון מבניהם הוא שלב ה REM- ,שלב החלום. שלב זה בשינה הוא חיוני במיוחד למערכת העצבים, לארגון המידע והגירויים שנחשפנו אליהם במהלך היום ולשימור הזיכרון.

 ⭐️ אז תינוקות בהחלט חולמים, השאלה על מה? פסיכולוגים סבורים כי תינוקות חולמים בעיקר על חוויות שהן תחושתיות, שכן בתקופה זו של חייהם תינוקות חווים את העולם ולומדים אותו דרך החושים שלהם.   כך, למשל מסבירים כשתינוקות מחייכים מתוך שינה, יתכן והדבר מרמז על חיבור זיכרון למגע, טעם, ריח נעים או קול מרגיע. 

⭐️ לא באמת נוכל לדעת על מה הבייבי שלנו חולם, רק באזור גיל 3 ואפילו יותר הילדים יוכלו לספר לנו  בעצמם….עד אז נוכל רק לדמיין ולשאר על מה הם חולמים… על מה לדעת הבייבי שלך חולם?

הירשמו לניוזלטר וקבלו חיבוק חמים באמצעות הטבה מיוחדת שתעניק לכם

אחוז הנחה ברכישה הראשונה

* בהרשמה הינך מאשר/ת דיוור מהחברה ויכול/ה להסיר את עצמי בכל רגע.