fbpx

*** משלוח חינם לכל חלקי הארץ ***

תפריט

מטפלת או גן פרטי – במה כדאי לבחור?

חופשת הלידה מתקרבת לסיומה, את עושה את ההכנות הדרושות כדי לחזור למקום העבודה, ובדרך מקנן החשש: האם את עושה את הדבר הנכון ביותר עבור תינוקך? מה נכון יותר עבור משק הבת שאת מנהלת, התקשרות מול מטפלת או שליחת הפעוט לגן פרטי?

תהיה הבחירה שלך אשר תהיה, די ברור שנקיפות המצפון לא יעזבו אותך כל כך מהר. בפוסט הזה, ניסיתי לרכז את השיקולים העיקריים שצריכים להנחות אותך בכל הקשור לבחיר הגורלית הזאת:

שיקול מספר 1: השיקול הכלכלי

תקופת ההורות הצעירה היא תקופה שהיא לכל הדעות מאתגרת מבחינה כלכלית. ההוצאות, ברוב המקרים, גבוהות יותר מן ההכנסות, ושני ההורים הצעירים עושים ככל הניתן כדי להצליח ולהרים את הראש מעל המים.

בהקשר הזה, אם השיקול הכלכלי הוא המכריע, הרי שהתקשרות מול מטפלת תהיה לרוב יקרה באופן משמעותי משליחת הרך הנולד לגן פרטי.

שיקול מספר 2: פיקוח

רבים מן ההורים חוששים להשאיר את הרך הנולד עם אישה יחידה וזרה, מקסימה ככל שתהיה. לרוב, צוות הגן כולל כמה וכמה מטפלות בנוסף לגננת, מה שאומר שעוד ועוד זוגות עיניים יכולות לשפוך אור על מה שקורה בתוך הגן. כמו כן, שליחת התינוק לגן פרטי יכולה לאפשר להורים להיות בקשר, ולשתף אלו את אלו בסוגיות שמטרידות אותן ביום יום.

שיקול מספר 3: אינטראקציה חברתית

אמנם בגיל צעיר תינוקות עדיין לא מפתחים אינטראקציה חברתית מורכבת, אולם אם חשיפה של הרך הנולד לילדים בני אותו גיל על מנת שזה ילמד מהם לסגל לעצמו כישורים חדשים הוא שיקול רלוונטי – הרי שגן פרטי יוכל לכל הדעות להיות פתרון ומענה הולם.

שיקול מספר 4: לוגיסטיקה

אחד היתרונות המרכזיים בהתקשרות מול מטפלת הוא הלוגיסטיקה: כאשר המטפלת מגיעה אליכם לבית, אתם יכולים להימנע מהוצאת הילד בימים גשומים אל האויר הקר, וכן לחסוך זמן יקר בכל הקשור בהתארגנות לנסיעה.

שיקול מספר 5: הפסד אפשרי של ימי עבודה בגלל מחלה

אם אתם שולחים את הרך הנולד לגן פרטי סביר יהיה להניח שבמקרה ואחת הסייעות תחלה, תימצא לה מחליפה שתאפשר לכם להמשיך ולשלוח את הילד לגן. לא זה המצב עם מטפלת. כאשר מטפלת היא זו ששומרת על היקר לכם מכל, במקרה של מלה לא יהיה לכם מענה הולם.

עם זאת, חשוב יהיה לזכור כי הסיכוי של התינוק המתוק להדיבק בוירוסים שונים עולה בצורה משמעותית כאשר הוא נשלח לגן שבו נמצאים פעוטות נוספים.

שיקול מספר 6: תשומת לב

בסופו של יום, מדובר בשנים הכי חשובות להתפתחות הרך הנולד. בשנים האלו, זקוק התינוק ליחס אישי, מפנק ומלטף. לרוב, מטפלת תוכל להעניק יחס אישי כזה, בצורה טובה הרבה יותר מאשר זה שיקבל בגן ילדים פרטי.

הירשמו לניוזלטר וקבלו חיבוק חמים באמצעות הטבה מיוחדת שתעניק לכם

אחוז הנחה ברכישה הראשונה

* בהרשמה הינך מאשר/ת דיוור מהחברה ויכול/ה להסיר את עצמי בכל רגע.