fbpx

*** משלוח חינם לכל חלקי הארץ ***

תפריט

מוצרים מעודדי התפתחות לתינוק

 

לנו, בני האדם הבוגרים, הפעילויות היומיומיות שבאמצעותן אנחנו מייצרים אינטראקציה עם העולם שבחוץ נראות לנו כדבר מובן מאליו. אנחנו מחבקים ומלטפים, שומעים ומבחינים בין צורות וצבעים, מגיבים למגע, חשים את הטעם של מאכלים שונים ועוד ועוד.

ככל שהדבר נוגע לתינוקות, הדברים אינם מובנים מאליהם כלל. במשך חיי התינוק הוא מתפתח ומסגל לעצמו כישורים שונים. הכישורים האלו מתייחסים לעולמות תוכן שונים ומגוונים: מוטוריקה עדינה, מוטוריקה גסה, כישורים מנטליים, כישורים חברתיים ועוד ועוד.

הורים רבים מבקשים להאיץ את רכישת המיומנויות האלו שמפתח הרך הנולד באמצעות מוצרי תינוקות מעודדי התפתחות. למשפחת מוצרי התינוקות הללו ישנה חשיבות רבה בהתפתחות של התינוק ובעידוד הגדילה שלו.

במאמר הזה אסקור מספר מוצרי תינוקות שנהוג לשלב בחדר התינוק על מנת לייצר עבורו את היתרונות הרבים מן השימוש בהם.

פופים עם קשת פעילות

פוף לתינוק שבו משולבת גם קשת פעילות הוא מוצר נהדר, הן להתפתחות שרירי הליבה והשלד של התינוק, והן לתגובה שלו לגירויים שונים. התנוחה שבה נמצא התינוק על גבי הפוף מאלצת אותו להפעיל את השרירים המייצבים שלו. בנוסף, על קשת הפעילות נהוג לתלות פריטים שונים המותאמים לתינוק והוא נהנה מן הצורה שלהם, הצבע שלהם, והרעש שהם משמיעים.

נחשוש

בובת נחשוש היא משחק התפתחותי נוסף לתינוקך, אשר מסייע בעיקר בפיתוח שרירי הכתפיים ופלג הגוף העליון של התינוק, בחיזוק הפעילות המוטורית שלו ובהקניית תחושת ביטחון כאשר התינוק בתהליך הירדמות או התעוררות. בנוסף, העיצוב הייחודי של מוצר ההתפחות הזה מאפשר לתינוק ליהנות מן הצבעים, דוגמאות העיצוב ולפתח קרבה אל בובת הנחשוש.

נשכן לתינוק

נשכן לתינוק הוא מוצר המתאים לתינוקות מגיל 3 חודשים. לנשכן יש שני תפקידים עיקריים: לשפר את האחיזה של התינוק במוצרים שונים, וכן לפתח אצלו גירויים באזור הפה. הנשכנים לתינוק שתמצאו אצלנו בהאגס, יאפשרו לתינוק שלכם לנשוך את טבעת העץ ולבד העוטף אותה לספוג את הרוק של התינוק.

נשכנים לתינוק מפתחים גם הם את החושים החזותיים של התינוק, משום שהם מעוצבים בצבעים ובצורות שונות, אשר מייצרים גירוי לתינוק.

מזרן פעילות

מזרן פעילות הוא אחד ממוצרי ההתפתחות החשובים ביותר לגדילה של תינוקך. מזרן פעילות למעשה מאפשר לתינוק שלך שעת משחק חופשי, שבו הוא יכול ללמוד לזחול, לשבת, לנסות לעמוד, לנוע, להתהפך ועוד ועוד. כמו כן, נהוג לעשות שימוש במזרן פעילות לתינוק על מנת לחזק את שרירי הליבה של התינוק (בעיקר כאשר הוא שוכב על הבטן, ונדרש להרים את הראש).

לסיכום

אם תינוק או תינוקת הצטרפו לאחרונה למשפחה – המון מזל טוב! העניקו להם את מסגרת ההתפתחות שהם כה זקקים לה באמצעות מוצרי תינוקות מעודדי גדילה והתפתחות, שיסייעו להם לצלוח את השלבים הראשוניים בחייהם בצורה הטבה ביותר.

הירשמו לניוזלטר וקבלו חיבוק חמים באמצעות הטבה מיוחדת שתעניק לכם

אחוז הנחה ברכישה הראשונה

* בהרשמה הינך מאשר/ת דיוור מהחברה ויכול/ה להסיר את עצמי בכל רגע.