fbpx

*** משלוח חינם לכל חלקי הארץ ***

תפריט

מדריך לרכישת סינר הנקה, כך שתוכלי להניק את ילדך בביטחון ובנוחות בציבור.

סינר הנקה הוא אחד מהאביזרים החיוניים לאימהות מניקות.

סינר הנקה לא רק מגן על פרטיותך אלא גם מונע מהילד הקטן שלך להיות מוסח על ידי עוברי אורח כשאת מניקה ברבים.

אם את מתכננת להניק, סינר הנקה הוא פריט חובה עבורך במיוחד כאשר את יוצאת לטייל עם תינוקך.  אז, על סמך הידע והניסיון שלנו, כאן אנחנו משתפים אותך בכל מה שתרצי לדעת על סינרי הנקה.

למרות העובדה שההנקה היא אחד הדברים הגדולים ביותר שאמא יכולה לעשות עבור תינוקה, רוב הנשים עדיין חשות מעט חששות מהנקת הקטנטנים שלהם ברבים. כדי להתמודד עם מצבים כאלה, את כאם תוכלי להשתמש בסינרי הנקה , אשר נועדו במיוחד כדי להפוך את ההנקה בציבור ליותר נוחה ופרטית. מדריך מהיר זה נכתב במטרה לספק לך את כל המידע הקשור לסינרי הנקה במקום אחד, כולל מהם סינרי הנקה, מדוע עליך להשתמש בהם ועוד

מהו סינר הנקה?

סינר הנקה, הוא בעצם פיסת בד שאימהות מיניקות משתמשות בו כדי לכסות את שדיהן בזמן הנקה ברבים. ביטול החשש להיחשף, ומספק לאימהות את הדרך הנוחה ביותר להניק את תינוקותיהם ברבים.

סינרי הנקה הם פריט חובה לכל אם מניקה שמעוניינת לשמור על פרטיותה מחוץ לבית. הם נותנים לך חופש וביטחון נוסף, כך שתוכל להניק בנוחות את תינוקך ברבים. במילים אחרות, סינר הנקה מאפשר לך להניק בכל זמן ובכל מקום.

למה תרצי סינר הנקה?

סינרי הנקה מציע לכן מספר עצום של הטבות, במיוחד כשאת בציבור. הנה כמה סיבות מדוע סינרי הנקה נהדרים לאימהות מניקות:

·       מספק נוחות ופרטיות:

כשמדובר בהנקה, כ -60% מהאימהות מרגישות ביישנות. הן חושבות מה אנשים יחשבו, הם מתעלמות לפעמים מדרישת התינוק לחלב אם כשהן במקומות ציבוריים.  במצב כזה, סינר הנקה יגרום לך להרגיש בנוח להאכיל את תינוקך יחד עם שמירה על פרטיותך.

·      את יכולה להניק בנוחיות:

נניח שאם התינוק שלך בוכה לחלב במקום ציבורי ואין לך כיסוי סינר הנקה לכיסוי גופך, אז מה תעשי ?  ברור שתנסי למצוא מקום מתאים להניק או לחכות לזמן הנכון להאכיל את תינוקך.  אבל אם יש לך סינר הנקה, את יכולה להניק את התינוק שלך מתי ובכל מקום שתרצי.  תמיד מומלץ שיהיו לך כמה סינרי הנקה, גם אם אינך בטוחה שתשתמשי בהם.

·      התינוק שלך לא יהיה מוסח :

כשאת מניקה את התינוק שלך ברבים, רוב הסיכויים שהוא / היא תוסח דעתם וכתוצאה מכך יפסיקו לינוק. כדי למזער את הסיכויים להפרעות כאלה, מומלץ להשתמש בסינר הנקה. התינוק שלך לא יוטרד ממה שקורה בחוץ ,לפיכך, הוא / היא יהיו מסוגלים לינוק בלי שום הסחות דעת.

·      עוזר לך להימנע מטרחת השאיבה:

תוך שימוש בסינר הנקה תוכלי להימנע מהטרדות של שאיבת חלב ושיהיה מספיק לפני היציאה מהבית. מכיוון שסינר הנקה מאפשר לך להניק את תינוקך בכל זמן ובכל מקום, אינך צריכה לשאת את המשקל הנוסף של בקבוקי חלב מלאים תוך כדי תנועה. הסינר יאפשר לך להניק מתי ובכל מקום שבו התינוק שלך רוצה, סינר ההנקה עוזר לך להימנע מסחיבת בקבוקי חלב בעת היציאה.

·      מונע זיהומים בשד:

אולי את עדיין לא יודעת את זה, אבל אם את לא מרוקנת את השד כראוי, את עלולה להיתקל בסוגים שונים של זיהומים בשד העלולים לגרום לסיבוכים בריאותיים חמורים גם לך וגם לתינוקך. סינר הנקה עוזר לך לרוקן כראוי את אספקת החלב הטבעית שלך, לא משנה היכן את נמצאת בזמן ההנקה.

 סוגים שונים של סינרי הנקה.

מכיוון שיש בשוק סוגים רבים ושונים של סינרי הנקה, זה הופך להיות קריטי למדי לגלות איזה סוג סינר מתאים לך ולתינוקך. כדי לעזור לך, להלן כמה סוגים שכיחים ביותר של סינרי הנקה, עם היתרונות והחסרונות שלהם . בחרי אחד שאת מרגישה שיתאים לך ביותר:

סינר הנקה סטנדרטי:

מעוצב בדומה לסינר מטבח, סינר הנקה שמגיע עם לולאה שעוברת מעל הראש של האם . בעל חלק תחתון הולם באופן רופף, ופתוח בגב ובצדדים.

  • יתרונות : קל במיוחד. אפילו את יכולה להשתמש בו ביד אחת.  ארוך יותר בצד הקדמי בהשוואה לסוגים אחרים של סינרי הנקה. סגנון זה נהדר מכיוון שאת יכולה לפקח בקלות על הקטן שלך ולהבטיח זרימת אוויר תקינה.
    • חסרונות:  פתוח בגב ובצדדים, זה לא לגמרי מכסה אותך. תצטרכי ללבוש חזיית הנקה כדי להישאר מכוסה.

סינר הנקה חולצה:

שלא כמו סינר הנקה סטנדרטי, סינר הנקה חולצה מכסה באופן מלא את החלק הקדמי, הצדדים והגב של האימהות המניקות. זה נלבש ישירות מעל ראשה של האם ונופל עד ירכיה.

  • יתרונות: מספק לך את הכיסוי המלא מלפנים ומאחור,  פונקציונלי .
    • ניתן להשתמש בו גם כשמיכה, כיסוי לעגלה ועוד.
    • חסרונות: סינרים שמתלבשים כמו חולצה עשויים מבדים רכים במיוחד, הם מעט יקרים יותר מכיסויים אחרים.

צעיף ההנקה (עם כפתורי צד):

בדומה לסינר חולצה, הצעיף בדרך כלל קצר בהרבה ויורד ממש מתחת לפופיק נלבש באופן רופף על ידי אם מיניקה מעבר לכתפיים או לראש, אין לו שום חורים לזרוע. עם זאת, ישנם כפתורי צד כדי לאפשר לך לגשת בקלות לשדייך.

  • יתרונות: קל יותר להחזיק וקל משקל מסוגים אחרים של כיסויים. רב תכליתי- ניתן ללבוש כצעיף.
    • חסרונות: הסינר נראה  כמו "צעיף רגיל" שבו תוכלי לכסות את התינוק לא באופן מלא בתוך קפלי הבד.

קלע הנקה:

סינר קלע תלוי מעל כתפה אחת של האם המניקה וחוצה את גופה לכיוון הירך הנגדית ומסביב לגבה. לפיכך, התינוק נח באבנט על בטן האם.

  • יתרונות: אינו מכסה את התינוק במלואו, ולכן מתאים לאקלים חם. נהדר לנשיאת תינוקות.

כפי שאת יכולה לראות, לכל סוג של סינר הנקה יתרונות וחסרונות משלו. לכן, סוג סינר ההנקה בו עליך להשתמש תלוי לחלוטין ברמת הנוחות שאת צריכה וכמה כיסוי את רוצה שיהיה בפומבי.

מה לחפש בסינרי הנקה?

סינר הנקה טוב הוא המפתח להנקה בטוחה, נוחה ומוצלחת ברבים. להלן מספר טיפים שיעזרו לך לבחור את סינר ההנקה המתאים ביותר:

·        בד נושם ורך:

זה הדבר הראשון שכדאי לזכור בעת רכישת סינר הנקה. לתינוק שלך עור רך ועדין מאוד, הדק כמעט פי חמישה מהעור שלך. אם סינר ההנקה שבחרת לקנות אינו נושם ורך, התינוק שלך עלול להרגיש לא בנוח כמו גם לחימום יתר במהלך ההנקה. לכן, לכי תמיד על סינר הנקה מבד איכותי, קל משקל ורך. אם את מצפה לתינוק באביב או בקיץ או שאת גרה במקום בו האקלים חם, שקולי לקנות סינר הנקה נושם עשוי בד דק.

·        כיסוי הולם:

האם סינר ההנקה שאת הולכת לקנות יספק לך את הכיסוי המתאים לגופך?  האם הוא מסוגל לכסות את החלק הקדמי, האחורי והצדדים? האם זה יכסה גם את החלק העליון ואת צדי השדיים שלך?  שאלי את עצמך שאלות כאלה לפני שתקבלי כל החלטה לרכישת סינר הנקה. ודאי שסינר ההנקה יספק לך כיסוי מספיק לגוף, במיוחד אם ברצונך להרגיש נוח בציבור.

·        גמישות:

הדבר החשוב הבא שיש לקחת בחשבון הוא גמישות סינר ההנקה, האם קל להסיר אותו? האם זה מאפשר לך ליצור קשר עין נכון עם התינוק שלך? האם יש לו רצועת צוואר מתכווננת? האם קל לקפלו? כל הדברים הללו צריכים להילקח בחשבון בעת רכישת סינר הנקה לחוויית הנקה טובה יותר, בטוחה ומהירה יותר.

·        פונקציונליות מרובה:

סינר הנקה טוב אינו נועד  רק לכסות את שדייך ברבים. במקום זאת, את יכולה להשתמש בו בצורות רבות ושונות כמו צעיף, שמיכה, או כיסוי לעגלה, כיסוי למנשא וכו '. אז עדיף שתקני סינר הנקה שיכול לשמש ליותר ממטרה אחת.

·        הסינר רחיץ:

כאשר את מתכוונת לרכוש סינר הנקה, אל תשכחי לבדוק את אפשרויות הכביסה הזמינים עליו. זה יעזור לך להבין בקלות כיצד ניתן לנקות את סינר ההנקה בצורה הטובה ביותר. אנו מציעים לך לקנות סינרי הנקה הניתנים לכביסה מכיוון שהם לא רק יחסכו לך זמן יקר, אלא גם יצמצמו הרבה ממאמצי הכביסה שלך.

·        אופנתי אך משתלם:

מכיוון שרוב האימהות כיום מודעות לאופנה, הן מעדיפות לקנות סינרי הנקה אופנתיים שיכולים לשדרג את התלבושת היומית שלהן. בחיפוש אחר סינר הנקה יפהפה ואופנתי, הן שוכחות לפעמים את הדבר החשוב ביותר בסינר הנקה. מכיוון שאופנה לא בהכרח אומר יקר, נסי תמיד לקנות סינר הנקה במחיר סביר, יחד עם היותו אופנתי.

טיפים להנקה בציבור

הנקי את ילדך בביטחון בכל מקום אליו תלכי עם הטיפים הפשוטים הבאים:

  • התאמני בבית מול המראה.
  • לבשי בגדים שאת מרגישה בנוח בהם.
  • השתמשי בסינר הנקה.
  • בחרי מקום נוח בו את יכולה לשבת בנוחות.
  • כשאת יוצאת, ודאי שתיק ההחתלה שלך ארוז היטב עם סינר הנקה בתוכו.
  • בעת שימוש בסינר הנקה, וודאי שפתח הצוואר הוא בגודל המועדף עליך כדי להקל על ההנקה.
  • צפי ברמזים של תינוקך לרעב.
  • עקבי אחר לוח ההזנה של התינוק שלך, כך שתוכלי להניק אותו רגע לפני שהו רעב מדי.
  • לבשי חזיית הנקה נוחה מתחת לבגדייך שיקל עליך בזמן ההנקה.
  • תרגלי את תגובתך לתגובות שתקבלי בציבור בעת ההנקה.

סיכום:

בהתחשב ביתרונות הייחודיים של סינרי הנקה, אימהות צריכות תמיד להשתמש בסינר הנקה כדי להניק את תינוקן בביטחון בציבור ובחופש הנדרש, סינרי הנקה משמשים כהצלת חיים אדירה עבור אימהות בעת הנקה בציבור. בקצרה, כל אמא מניקה חייבת להשקיע בכמה סינרי הנקה כדי להבטיח הנקה מוצלחת בציבור.

הירשמו לניוזלטר וקבלו חיבוק חמים באמצעות הטבה מיוחדת שתעניק לכם

אחוז הנחה ברכישה הראשונה

* בהרשמה הינך מאשר/ת דיוור מהחברה ויכול/ה להסיר את עצמי בכל רגע.