fbpx

*** משלוח חינם לכל חלקי הארץ ***

תפריט

כיצד לעצב נכון את חדר ילדכם/תינוקכם?

איך לסדר לילד את החדר? מה נכון שיהיה בו? למה כדאי לשים לב?

אם הגעתם לכאן אתם ודאי תוהים כיצד לארגן את החדר לילדכם. אתם רוצים שהוא לא יהיה רק פרקטי ופונקציונלי, אלא גם יראה טוב, נעים ומזמין.

בהזדמנות הזאת, אנחנו רוצים להעניק לכם מספר טיפים שיסייעו לכם לעצב ולסדר את חדר ילדכם, כך שילדכם ישמחו לבלות בו את זמנם. גימור הפנים לחדר ילדכם לא צריך להיות מסובך או לקחת יותר מידי זמן, כל עוד תפנו את תשומת ליבכם למספר נקודות חשובות.

נקודה 1 – התאמת חדר הילד לצרכיו

כשמחפשים אחר פתרונות מושלמים לחדר ילדכם עליכם להתמקד קודם כל בצרכי הילד שקשורים בדרך כלל לגילו.

עבור תינוקות הדבר החשוב ביותר יהיה אהבתם וקירבתם להורים. כמו כן בחדר לתינוקות מומלץ לפנות מקום שתינוקכם יוכל לנוח בו כאשר הוא מתעייף מהמשחק ומהגירויים אליו נחשף.

פעוטות לקראת גיל 3 יותר סקרנים לגבי העולם ולומדים באמצעות משחק ולכן סביר כי יצטרכו מקום שיהיה ניתן גם לנוח בו.

תלמידי בית ספר יצטרכו יותר פרטיות וחדר שיוכלו לבלות בו עם בני גילם.

יצירת חדר לילדכם דורשת יצירתיות, לכן כדאי לתכנן את עיצוב החדר מראש ובכך ליצור את החדר המושלם והמתאים ביותר לילדכם.

נקודה 2 – חדר מתאים לתינוקות

בחדרי תינוקות ישנן פונקציות רבות לעיצוב החדר, אך עם זאת זהו גם חדר משחקים, גם חדר שינה וגם מקום שתינוקכם לומד מתפתח בו ומפתח את חושיו ותשוקותיו.

בזכות המוצרים שאנו מציעים חדר ילדכם לא רק שיהיה יפה יותר, אלא יהיה מקום נעים ומושלם עבורו.

בחלק מחדר תינוקכם חשוב שתהיה פינה בה תינוקכם יוכל לשכב ולנוח. הפופים שלנו יהוו פתרון מושלם עבורו, כמו כן מלבד היות הפוף מקום נוח ונעים תינוקכם יוכלו להנות מקשת הפעילות המשולבת.

נקודה 3 – חדר תינוקות הוא לא רק חדר שינה

תינוקות אוהבים צעצועים ומשחקים. עליכם לוודא שיש אזור משחקים בחדר של תינוקכם, רצוי בחלקו המרכזי. עליכם לזהות את סוג המשחק של תינוקכם. אם הוא אוהב משחק בקוביות, סדרו לו מטר וחצי מרובע לפחות של שטח פנוי.

עם זאת, אסור לשכוח את בריאותו של תינוקכם. הניחו מזרון הפעילות על הרצפה כדי לבודד אותו מקור. מגוון מזרני הפעילות שלנו לא רק ייראו נהדר, אלא גם יהוו פתרון מעשי עבור תינוקכם.

נקודה 4 – זמן הרגעות בחדר הפעוט

פעוטות נוטים להתעייף ולאבד עניין מהר ולעבור ממשחק למשחק תוך זמן קצר. על מנת להעשיר את עולמם ולהגדיל את טווח הריכוז שלהם, חשוב לעשות להם הפסקות בין מעבר מפעילות לפעילות ולאפשר להם זמן למנוחה והירגעות. לצורך כך ייצרנו נדנדות שמטרתן לאפשר זמן להרגעות ומנוחה במעבר בין הפעילויות השונות.

הנדנדות שלנו מעוצבות כך שמתאימות גם לחדרי בנים וגם לבנות. בזכות העיצוב המדהים ונוחות הנדנדה תוכלו לתלותה בקלות, ולאפשר לילדכם זמן מושלם לרגיעה ומנוחה.

נקודה 5 – כיצד להפריד אזור לימוד/ משחק ע"י סידור נכון של חדר ילדכם

האזור בו ילדכם לומד ומתפתח הינו מקום חשוב מאוד. זה המקום בו ילדכם יצבור ידע, ילמד לקרא, לצייר ועוד.

מקום לימוד אשר יהיה מוכן ומתוכנן כראוי יקל משמעותית על הריכוז שלו ויעודד את ילדכם לרכוש מיומנויות חדשות ולצבור ידע רב.

בגילאים מתקדמים יותר, חשוב לסדר פינה בחדר עם שולחן וכיסא שבה יוכל ילדכם לצייר ולשחק בפעילויות שונות ומגוונות. התאימו את גובה השולחן, כך שילדכם ישב זקוף ולא יצטרך להתכופף על מנת להגיע לשולחן. באשר לצבעים, אנו ממליצים על צבעים בהירים ואפילו צבע לבן. השילוב של מדפים וארונות פרקטיים בצבע לבן הינו עדין ומשרה רוגע  ואור בחדר.

ודאו שאתם ממקמים את הרהיטים בצורה כזו שלא יסתירו את החלון בחדר ותתאפשר כניסה של אור טבעי.

לסיכום: עיצוב ותכנון נכון של חדר ילדכם הינה חשובה מאוד ומצריכה תכנון ומחשבה. תינוקכם יגדל ויתפתח בחדרו עד הגיעו לגיל בגרות. חשוב שחדר ילדכם יהיה מזמין, נעים ונוח.

הירשמו לניוזלטר וקבלו חיבוק חמים באמצעות הטבה מיוחדת שתעניק לכם

אחוז הנחה ברכישה הראשונה

* בהרשמה הינך מאשר/ת דיוור מהחברה ויכול/ה להסיר את עצמי בכל רגע.