fbpx

*** משלוח חינם לכל חלקי הארץ ***

תפריט

יום הולדת בסגר השלישי – איך חוגגים לילדים?

יום הולדת בסגר השלישי – איך חוגגים לילדים?

אחרי שהריסון המהודק לא ממש הצליח, הוחלט כי ישראל תיכנס לסגר מלא בפעם השלישית. על אכזבתם הגדולה של הילדים החוגגים יום הולדת בימי הסגר השלישי, לא באמת צריך להרחיב. כהורים, תעשו הכל בכדי להפתיע, לשמח ולרגש את ילדיכם ביום הולדתם. אז איך תסבירו להם שיש לבטל/לדחות את החגיגות ואיך למרות הכל תוכלו להפתיע אותם? התשובות, לפניכם:

מחגיגה גדולה ליום הולדת בחיק המשפחה – איך מסבירים לילדים?

הילדים רגילים לחגיגה במסגרת החינוכית (בגן או בבית הספר), ועוד חגיגה נוספת בהפקתכם עם מפעיל, עוגת יום הולדת, מתנות והפתעות. הדגישו בפניהם כי למרות הסגר, אין בכוונתכם לוותר על החגיגה, אלא שהיא פשוט עשויה להיראות קצת אחרת. כשאתם מסבירים לילדים כי החגיגה הגדולה נדחית, הדגישו בפניהם את ה"יש" ולא את ה"אין". ומה זה אומר בפועל? היצמדו כמה שיותר לשפה חיובית שמדגישה את מה שאתם כן עושים, ולא את מה שאתם לא עושים. לדוגמא:

  • "אנחנו נחגוג לך את יום ההולדת, אם כי בדרך מעט שונה מזו שאתה רגיל אליה"
  • "אנחנו מבטיחים שיהיה לך שמח, מהנה ומפתיע!"
  • "נכין עוגת יום הולדת טעימה ונקנה לך את המתנה שרצית"
  • "כל החברים אוהבים אותך ולבטח יתקשרו לברך אותך"

מסיבת יום הולדת אולי אין, אך מסיבת הפתעה…

נסו לרתום את ההורים מהגן/כיתה בשיתוף הגננת/מחנכת לחגיגת יום הולדת וירטואלית! בבוקר יום ההולדת ובשעה שתתאמו מראש, כל החברים מהמסגרת החינוכית ישירו לילדכם יום הולדת שמח בשיחת זום! 

עבורכם, מדובר כנראה על "עוד שיחת זום", אך בשביל הילדים – זהו עולם! מאחר והמדינה תחת סגר, כל ההורים והילדים יהיו בבית, כך שלוגיסטית תוכלו בקלות להוציא הפקה שכזו לפועל. אם החברים לא יכולים להגיע אל ביתכם ולחגוג עם ילדכם, הם יגיעו אל מסך המחשב שלכם!

יום הולדת בקורונה – על מה אסור לוותר?

שלא תטעו: העובדה כי השנה "אין חגיגות", לא מזכה אתכם בפטור מארגונים והפקות, אלא בדיוק להפך. אל תשכחו כי חגיגת יום ההולדת בחיק המשפחה היא החגיגה היחידה של ילדכם (לפחות בשלב זה). אולי עבורכם יום ההולדת הוא יום נוסף בלוח השנה, אך הילדים מצפים ליום הזה כל השנה. הפכו את יום ההולדת ליום צבעוני, שמח, מרגש, עוטף ואוהב עם הדברים הבאים:

  • בלונים – קשטו את הבית בבלונים צבעוניים כבר בלילה שלפני, כך שילדכם יתעורר אל בוקר יום הולדת שמח!
  • עוגת יום הולדת – אפו עוגת יום הולדת, קאפקייס או הזמינו עוגת קונדיטוריה (אל תשכחו נר מספר…)
  • הרימו על כיסא! – חגגו לילדכם טקס יום הולדת מלא שכולל מעגל ברכות והרמה על כיסא. אלו מכם שרוצים להשקיע קצת יותר, יכולים לעצב כיסא יום הולדת עם דמויות אהובות, בלונים, פרחים וקישוטים אחרים.
  • ורק עוד דבר… מתנת יום הולדת! פנקו את ילדכם במשחק/צעצוע/גאדג'ט שהבטחתם לו ליום הולדתו. עכשיו, יותר מתמיד…

הירשמו לניוזלטר וקבלו חיבוק חמים באמצעות הטבה מיוחדת שתעניק לכם

אחוז הנחה ברכישה הראשונה

* בהרשמה הינך מאשר/ת דיוור מהחברה ויכול/ה להסיר את עצמי בכל רגע.