fbpx

*** משלוח חינם לכל חלקי הארץ ***

תפריט

היתרונות של הנדנדות של HUGS

רוב נדנדות התינוקות והפעוטות בשוק הן מפלסטיק או יקרות,הנדנדה של HUGS מתאימה לתינוקות ופעוטות, עשויה מבד כותנה ועץ טבעי. ניתן להשתמש בה בתוך הבית ומחוצה לו.
הנדנדה מיועדת לתינוקות שהם מספיק חזקים ויכולים לשבת בכוחות עצמם (סביבות גיל חצי שנה) הנדנדה של HUGS היא תוספת מסוגננת לחדר המשחקים של ילדכם ויכולה לשמש כמתנה מושלמת לכל אירוע.
היתרון הבולט ביותר בנדנדה הוא שנדנוד זה כיף ומרגש,התחושה בעת הנדנוד תגרום לילדכם להרגשת חוסר משקל למשך שבריר שנייה,שהינה הרגשה מרגשת וכיפית, בעזרת הנדנוד תינוקך ירגיש את הרוח כשהנדנדה מאיצה למטה. השימוש בנדנדה יגרום לילדכם לצחוק ולהיות מאושרים דבר אשר מועיל ביותר לבריאותם הגופנית והנפשית .
מרבית הילדים ייהנו בכל הזדמנות שתהיה להם להתנדנד. אם אין לכם נדנדה של HUGS, גשו לעתים קרובות לגן המשחקים. שימוש בנדנדה מתאים מרגע שהצוואר חזק מספיק (כשישה חודשים). תניפו את התינוק שלכם בעדינות בהתחלה כדי להרגיל אותו להתנדנד ולא להפחיד אותו ,השימוש בנדנדה יכול להרגיע מאוד את תינוקכם.
ישנם כמה יתרונות נסתרים שהילדים לא יידעו עליהם אך אנו כהורים יכולים לדעת עליהם:

התפתחות עיניים (מיקוד)

כבר בגיל 6 חודשים חל שינוי במיקוד הראייה  והיא בעצם תושלם בשנה השנייה של תינוקכם. שימוש בנדנדה היא אחת הדרכים המצוינות ביותר לסייע בפיתוח יכולת זו ופעילות הנדנוד בה תינוקכם נע קדימה ואחורה משנה ללא הרף את עומק המיקוד ובכך עוזרת לו להשלים את פעולת מיקוד הראייה במהרה (זו תקופה בה צפייה בטלוויזיה צריכה להיות במינימום המוחלט, רצוי בכלל לא.) אז אל תחכו זמן רב עד שתתחילו לתת לתינוקכם להתנדנד.

איזון

עיניים ואוזניים הם איברים עיקריים בכל הקשור לאיזון. כאשר מתנדנדים לא רק העיניים מאומנות ומופעלות, אלא גם הנוזל באוזן הפנימית נע כל הזמן קדימה ואחורה,כשתינוקכם מתנדנד ונע קדימה ואחורה מעלה ומטה דבר זה עוזר מאוד להתפתחות האיזון.

קורדינציה

לגרום לתינוקכם להתנודד רק על ידי הזזת גופו זה קשה מכפי שזה נראה. ככל שתתחילו לנדנד את ילדכם מוקדם יותר הם יוכלו כבר בגיל 4 להתנדנד בכוחות עצמם והנדנוד הוא הלמידה הכי טובה לאימון ולשיפור הקורדינציה ולתיאום גוף מלא.

נוחות להורים

יש פעמים שאתם רוצים להמשיך בעבודה בלי שהתינוק / הפעוט שלכם ירצה שתחזיקו אותו או שיצמד לרגלכם. פשוט הניחו את תינוקכם בנדנדה שבהישג ידכם, שם הוא / היא יכולים לראות אתכם. דחיפה קלה מדי פעם תשאיר את תינוקכם שמח ואתם תוכלו להמשיך בפעילותכם. דוגמא מושלמת היא למשל כשאתם  מכינים  ארוחת ערב, זמן בו תינוקכם יכול להיות עייף ועצבני,תנועת הנדנוד תרגיע אותו ותעזור לו להירדם,ידוע על אנשים המשתמשים בנדנדה על מנת להרדים את תינוקם,הנדנדה יכולה לסייע במיוחד למי שעובד דרך הבית וצריך במקביל לדאוג גם לתינוקות.

אין ספק שכל מה שנותר לכן/ם הוא לרכוש את הנדנדת בד של האגס 

הירשמו לניוזלטר וקבלו חיבוק חמים באמצעות הטבה מיוחדת שתעניק לכם

אחוז הנחה ברכישה הראשונה

* בהרשמה הינך מאשר/ת דיוור מהחברה ויכול/ה להסיר את עצמי בכל רגע.