fbpx

*** משלוח חינם לכל חלקי הארץ ***

תפריט

הורים טריים ברילוקיישן – איך תרגישו בבית בחו"ל?

קיבלתם הצעה מהעבודה שאתם לא יכולים לסרב לה? הגעתם להבנה כי אם זה לא יקרה עכשיו זה לא יקרה אף פעם? מעבר למדינה אחרת מרגש ומרחיב, אך גם טומן בתוכו חששות טבעיים. אם גם אתם חוששים מ-home sick, דעו כי אתם ממש לא לבד. איך תוכלו להתמודד עם הגעגועים הביתה גם בביתכם החדש? בדיוק כך:

העבירו חפצים מהארץ אל הבית החדש

לפני מעבר לחו"ל, זוגות רבים מפרסמים למכירה מוצרי חשמל, רהיטים, אביזרי דקורציה, אביזרי כושר, מוצרי תינוקות ופריטים נוספים. למרות שמדובר על צעד נבון, מתבקש וכלכלי, מומלץ לכם שלא למכור את כל חפציכם. לצד החפצים האישיים ופריטי הלבוש שאותם כמובן תעבירו אתכם, השאירו לעצמכם עוד פריטים נוספים שמתקשרים לכם לבית. אז נכון, סביר כי חלק מהציוד יהיה עליכם לשלוח במכולה (וכן, תקבלו את הציוד כעבור חודש, במקרה הטוב). עם זאת, הרגע בו תקבלו את הארגזים ותפתחו אותם, יהיה רגע מרגש בו תזכו לחיבוק חם ומנחם מהבית.

הצטרפו לקבוצה של ישראלים ברילוקיישן

ישנן המון קבוצות ברשתות החברתיות של ישראלים ברילוקיישן. גם אם אתם בטוחים שתסתדרו, תכירו מקומיים ותצרו לעצמכם קהילה, עשו לעצמכם טובה והצטרפו לקבוצה שכזו. מעבר לעובדה שתוכלו ללמוד המון מניסיונם של ישראלים שכבר עשו את המעבר (מהתאקלמות ועד בירוקרטיה מקומית ביעד אליו אתם עוברים), הרי שתוכלו להכיר חברים חדשים שתוכלו לפגוש עם נחיתתכם בבית החדש. 

שימורים, במבה וטחינה

אפשר לשער כי דבר לא יחסר לכם מבחינה קולינארית בבית החדש, אלא להפך: תזכו להכיר טעמים חדשים, ליהנות משפע אדיר בסופרים המקומיים ולהתרגש מהמנות המסורתיות. עם זאת, אף מנת גורמה – חדשה ומרגשת ככל שתהיה, לא יכולה להתחרות עם טעמים שמזכירים את הבית. העבירו אתכם מעט קופסאות שימורים, חטיפים, מתבלים וכל דבר אחד שאתם אוהבים. תתפלאו עד כמה תווית מוצר בעברית תרגש אתכם בארץ זרה…

טפחו את המסורת היפה מהארץ

גם אם אתם חילוניים במלוא המובן המילה, סביר כי אתם שומרים על מסורת מסוימת שמקדשת את הביחד ואת המשפחתיות. נסו לשמר את המסורת הזו גם בבית החדש שלכם. המסורת יכולה להיות הקידוש ביום שישי, ארוחת צוהריים בשבת, חגיגת החגים וכיוצא בזה. דווקא כשאתם בחו"ל, הדברים הקטנים האלו שבארץ נתפשים כשגרתיים למדי, ממלאים את הלב ונותנים את התחושה של בית.

שמרו על קשר עם החברים והמשפחה!

קל מאד להישאב לשגרה החדשה במדינתכם החדשה, אך אל תשכחו כי "בית" הוא בעיקר החברים והמשפחה. לשמחתכם, בשנת 2021 אינכם צריכים למצוא עצמן לכתוב מכתבים או לשלוח גלויות. מה אתם כן צריכים? להבטיח חיבור זמין לאינטרנט. כיום, יותר מתמיד, תוכלו להרגיש את הבית גם כשאתם בחו"ל – עם שיתוף תמונות, שליחת ווצאפים ושיחות וידאו. חישבו כמה תוכלו לרגש את קרובי המשפחה שלכם, ובעיקר את הסבא והסבתא, שלא יספיקו ללוות בחודשים הבאים מקרוב, אם תצלמו את הרך הנולד על מזרן הפעילות לתינוק.

הירשמו לניוזלטר וקבלו חיבוק חמים באמצעות הטבה מיוחדת שתעניק לכם

אחוז הנחה ברכישה הראשונה

* בהרשמה הינך מאשר/ת דיוור מהחברה ויכול/ה להסיר את עצמי בכל רגע.