fbpx

*** משלוח חינם לכל חלקי הארץ ***

תפריט

האם כדאי לחגוג את לידת התינוק באולם אירועים?

כמעט כל זוג הורים טריים מתלבטים לגבי הסוגיה הזאת: האם כדאי לציין את אירוע הלידה המרגש בבית, ולהזמין מספר מצומצם של בני משפחה וחברים, או שכדאי לערוך אירוע גדול באולם, ולהזמין אליו עשרות רבות או מאות אנשים.

בפוסט הקצר הזה אנסה להציג את היתרונות העיקריים בקיום האירוע באולם אירועים מסודר. מובן שיש גם צד שני לעניין, אבל אני, באופן אישי, חושבת שהיתרונות עולים בצורה משמעותית על החסרונות. אז בואו נתחיל.

היתרונות שבציון האירוע באולם

אחרי הלידה, האם, וללא ספק גם האב, מגיעים למצב של תשישות. השמחה הגדולה על התרחבות המשפחה מגיעה עם צד שני, שחייבים לשים על השולחן: כמות הזמן הפנוי מצטמצמת והולכת, השליטה על כמות ואיכות שעות השניה קטנה אף היא, ובאופן כללי ניתן לומר שהאנרגיה והמרץ של ההורים לארח כמות גדולה של אנשים קרובים שכל מטרתם לשמח, לא ממש נמצאים בשיא…

זאת הסיבה, שציון האירוע באולם אירועים יוכל לייצר עבורכם מספר יתרונות משמעותיים:

הענקת הזדמנות לאורחים רבים לשמח אתכם

ציון אירוע הלידה של התינוק או התינוקת שמצטרפים למשפחה באולם אירועים יוכל לאפשר לכם לארח כמות גדולה של אנשים בזמן קצר. אלו אנשים שמרגישים קרובים אליכם ומחוייבים לשמח אתכם. אם הם לא היו מגיעים לאולם האירועים, הם היו מגיעים אליכם הבייתה. במצב כזה, סביר שהייתם צריכים לארח אותם, ולהעניק להם מתשומת הלב שלכם, למרות העייפות הרבה.

כדאיות כלכלית

ציון האירוע באולם הוא לרוב גם אירוע כלכלי חיובי. חגיגת ברית מילה או ציון הולדת הבת באולם בדרך כלל מחזירה את עצמה כלכלית. רוב האורחים יעניקו לכם מתנה כספית מצטברת בסכומים שעולים על ההוצאות. אחרים יחליטו להעניק לכם מתנות לידה, ובפרט מוצרי תינוקות שונים כמו מזרן פעילות לתינוק, או פוף לתינוקות.

כך שלנצל את לידת התינוק כדי לבסס כלכלית בצורה טובה יותר את החוג המשפחתי ולהתכונן לתקופה של הוצאות משמעותיות – זה לא דבר בלתי מתקבל על הדעת לעשות.

הפקה, לוגיסטיקה, סדר וניקיון

אבל הנימוק שהוא אולי החשוב ביותר בהקשר הזה של ציון האירוע באולם אירועים הוא העובדה שכך נמנעת מן האם והאב הטריים לא מעט טירחה. אין צורך לארח כמות גדולה של אורחים, הלוגיסטיקה פשוטה בהרבה, תוכלו לספק לאורחים שלכם שירותי חניה בוודאות גדולה, אין צורך לסדר ולנקות לפני בוא האורחים ואחרי לכתם, ובעיקר, ניתן לנצל את הזמן הזה כדי לצבור שעות שינה, שיאפשרו לכם לאגור כוח.

לסיכום

לא מעט הורים טריים בוחרים לציין את אירוע לידת התינוק או התינוקת החדשה בבית, ולארח מכרים וקרובים במקום שהוא המתאים ביותר עבורם. אני כמובן, לא מתווכת איתם, אולם סבורה, שציון אירוע של לידת תינוק באולם, מעניק לא מעט יתרונות חשובים לאם ולאב.

הירשמו לניוזלטר וקבלו חיבוק חמים באמצעות הטבה מיוחדת שתעניק לכם

אחוז הנחה ברכישה הראשונה

* בהרשמה הינך מאשר/ת דיוור מהחברה ויכול/ה להסיר את עצמי בכל רגע.