fbpx

*** משלוח חינם לכל חלקי הארץ ***

תפריט

הנקת תאומים איזה כרית הנקה מתאימה?

הנקת תאומים יכולה להיות נפלאה ומפחידה כאחד לכן יש צורך להיעזר בכרית הנקה גדולה המאפשרת להניק תאומים כרית הנקה רגילה פשוט לא תתאים מכיוון שיש לך שתי תינוקות להאכיל, מה גם שאם התינוקות קטנים הם  אפילו  צריכים יותר תמיכה ועל כן כרית הנקה גדולה המתאימה להנקת תאומים תעשה את ההבדל בין הנקה מוצלחת להנקה מתישה וקשה.

לכן כרית ההנקה של חברת "האגס" הינה הפיתרון הכרית הינה גדולה ומתאימה להנקת תאומים כמו כן הכרית מגיעה עם כרית נוספת המקלה על האם בזמן ההנקה/ האכלת התאומים.

הנקת תאומים בו זמנית הינה מהירה יותר מאשר הנקת תינוק אחד בכל פעם. מחקרים הוכיחו כי כאשר האימא לתאומים מניקה אותם יחד הגוף מייצר "פרולקטין" מאשר אם כל תינוק יונק בנפרד.

"הפרולקטין" הוא ההורמון האחראי על ייצור החלב לכן יותר פרולקטין אומר יותר חלב.

האכלת תאומים בו זמנית מבקבוק יכולה להיות מאוד קשה על כן בעזרת כרית ההנקה של HUGS תוכלי להאכיל את התאומים בו זמנית ובכך שני ילדייך יקבלו את מירב תשומת הלב .

כיצד להניק/להאכיל את תינוקך?

לא משנה באיזו תנוחה החלטת שהכי נוח לך, הכי חשוב שהתנוחה בה בחרת להניק/להאכיל את תינוקך תיתן תמיכה לתינוק האוכל/יונק.

 ישנם מגוון תנוחות להאכלת תאומים אלו הם 3 האופציות הפופולאריות ביותר:

אחיזה כפולה: זוהי התנוחה הפופולארית ביותר במיוחד לתינוקות קטנים וצעירים שתי התינוקות נמצאים בצד כאשר רגליהן מתחת לזרועותיה של האם וראשם ניתמך בעזרת ידיך.

תנוחת עריסה: כאשר התינוק האחר נאחז בתנוחת עירסול (חצי שכיבה) וראשו מונח על מרפקיך ויונק משד אחד והתינוק השני יונק מהשד השני ומוחזק בצד השני, בתנוחת עירסול שני רגליהם מוצלבות אחד מעל השנייה בכדי ששניהם יחושו בנוח על הכרית.

שילוב של תנוחת עריסה ואחיזה כפולה : ישנם אמהות אשר מניקות תינוק אחד בתנוחת אחיזה כפולה ותינוק אחד בתנוחת עריסה דבר אשר מאוד עוזר במיוחד אם כל אחד מהתינוקות מעדיף תנוחה אחרת לאכילה .  מקמי את התינוק הראשון בתנוחת אחיזה כפולה  כאשר רגליו מתחת לזרועותיך וראשו ניתמך בעזרת ידיך ולאחר מיכן את התינוק השני הבאי לשד השני בתנוחת עירסול (חצי שכיבה) איזה תינוק אוכל מאיזה שד,רוב המומחים ממליצים להחליף לכל תינוק צד מידי מס האכלות או מידי יום, החלפת שד בהנקה מעודדת ייצור חלב, במיוחד אם יש לך תינוק אחד אשר יונק יותר מהתינוק השני.

 משך הנקה:

רוב התאומים יונקים בסביבות 45-20 דקות בכל האכלה, ההנקה יכולה להיות ארוכה יותר או קצרה יותר תלוי בגילם או במשקלם של תינוקיך. בד"כ מאוד עוזר לקחת תינוק אחד בזמן הנקת תאומים להרים אותו ל"גרפס" ולאחר מכן להחזירו לינוק מאותו השד ואז לקחת את התינוק השני, להרימו גם ל"גרפס" ולהחזירו לינוק כך תינוקייך יואכלו מקסימום שיכולים והמרוחים בין ארוחה לארוחה יהיו סבירים ולא לעיתים קרובות.

לכרית ההנקה שלנו 

הירשמו לניוזלטר וקבלו חיבוק חמים באמצעות הטבה מיוחדת שתעניק לכם

אחוז הנחה ברכישה הראשונה

* בהרשמה הינך מאשר/ת דיוור מהחברה ויכול/ה להסיר את עצמי בכל רגע.