fbpx

*** משלוח חינם לכל חלקי הארץ ***

תפריט

אילו משחקים לארגן ליום הולדת של פעוט?

יום הולדת לילד הוא אחד האירועים החשובים ביותר בשנה. במסגרת זאת, נהוג לארגן משחקים ופעילויות באופן שהקטנטנים לא ישתעממו. מסיבת יום הולדת צריכה להיות מתוכננת היטב מראש. ראשית כל, חשובה רשימת הילדים המוזמנים ושליחת ההזמנות שהפעוט יכול להכין בעצמו. עליכם לשקול גם האם ההורים צריכים להיות מעורבים באופן פעיל במסיבת יום ההולדת או לא. בנוסף, הדבר החשוב ביותר הוא העוגה, אותה יש להניח על השולחן.

איך מתכננים מסיבת יום הולדת לילדים?

אם אתם רוצים לארגן מסיבת יום הולדת לילדים, יש צורך לתכנן אותה מראש. השלב הראשון הוא לבחור תאריך ולהכין את ההזמנות שלכם. כדאי לעודד את הילד ליצור אותן, מה שיגרום לכך שיהיה לו חלק פעיל בהכנות. השלב הבא הוא מה שהילדים הכי אוהבים – להזמין עוגה. כן, את/ה יכול/ה לאפות את זה בעצמך, אם הכישורים הקולינריים והזמן שלך מאפשרים זאת. כמו כן, חובה לתכנן מנות ראשונות ולהכין רשימת רכישות נחוצות.

לא ניתן לערוך יום הולדת לילד ללא קישוטים כלשהם. הפתרון הטוב ביותר במקרה זה יהיה לקחת בחשבון את הטעמים וההעדפות של הילד בעת בחירת קישוטים מסוגים שונים. הלהיט של השנים האחרונות הוא מסיבות בהן ילדים מתחפשים לדמויות מהאגדות, גיבורי על או נסיכות. הקישוט הפשוט ביותר שכל ילד אוהב הוא בלונים. מסיבת הפעוט לא תהיה שלמה ללא משחקים, כמו גם תחרויות רבות.

משחקים, תחרויות ומסיבות יום הולדת לילדים

כל ילד אוהב משחקי יום הולדת, שהם אחד המרכיבים החשובים ביותר באירוע זה. בזכותם הקטנטנים לא משתעממים והמארגנים יכולים לעמוד בתוכנית במקום להמציא משחקים ותחרויות. עדיף להכין את כל הרעיונות מראש ולהתייעץ איתם עם הילד. ניתן להכין אותם גם בצורה של הפתעה, שבוודאי תביא שמחה לילד יום ההולדת ולאורחיו.

מסיבות יום הולדת יכולות להיות מלוות בתחרויות עם פרסים, כמו מתנות קטנות, ממתקים או ספרי צביעה וספרים. משחקי חברה לכולם, כולל להורים, הם גם מושלמים למסיבת יום הולדת. אילו משחקי יום הולדת ומשחקים לילדים יכולים להיות רלוונטיים עבורכם?

ציור פנים

צבעי פנים הם להיט אמיתי אצל ילדים. כמובן שהכיף הגדול ביותר יהיה בקבוצה גדולה יותר של בני גילם, אך צריכים להיות גם הורים אשר ישמשו דוגמה טובה שיראו שגם בגילם אפשר ליהנות. בנות יכולות לבחור לב או פרח על לחיה, ואילו בנים יהיו טובים מאוד בתפקיד פיראט, באטמן או גיבור-על אחר.

חידות לילדים

ילדים אוהבים חידות, במיוחד בקבוצות גדולות יותר, שם הם יכולים להיסחף זה עם זה. כדאי להורים להכין כרטיס עם שאלות מוקדם יחסית כדי שלא יצטרכו לעשות זאת ברגע האחרון. על החידות להתחיל בקלות ביותר, כך שעם הזמן רמת הקושי עולה. לילדים יהיה הכי כיף עם שאלות הקשורות לבעלי חיים ולדמויות אגדות. החידות יכולות להיות למשל על דמויות מאגדות, או על נושאים אחרים הקשורים לסרטי אנימציה.

עצור את המוזיקה

הורים רבים בהקשר הזה מדמיינים לעצמם את המשחק "משחק הכיסאות", אולם בפועל, המשחק מתנהל בצורה שונה. המשחק מורכב מכך שהקטנים מתנועעים בקצב המנגינה המושמעת, אך בשלב מסוים המוזיקה נעצרת, על הילדים להישאר בשקט עד שהמוזיקה תושמע שוב. מי שלא נשאר בשקט בלי לזוז בזמן שהמוזיקה נעצרה נושר מהמשחק.

ניחוש טעמים

משחק ניחוש טעמים על ידי הילד מהווה אלטרנטיבה מעניינת למשחקי מילים ולחידות. כדאי לערוך תחרות בה יקבל מומחה הטעם הטוב ביותר פרס קטן. איך צריך להיראות הכיף? הורים מכינים מראש צלחות עם חטיפים בריאים, כלומר ירקות ופירות. ילדים שמשתתפים בתחרות חייבים לכסות את העיניים כדי שלא יוכלו לראות את מה שנמצא על השולחן ואז הם מנסים את החטיפים. הפעוט שמנחש הכי הרבה טעמים זוכה במתנה.

משחק הכיסאות

משחק הכיסאות הוא משחק שכנראה ידוע לכולם. זהו משחק פופולרי לא רק בקרב ילדים אלא גם המבוגרים. משחק זה מספק הרבה צחוק ובידור, כך שהוא לא אמור להתפספס ביום ההולדת של הילד. עם זאת, זכרו לוודא שיש לכם מספיק מקום. בעונת הקיץ של השנה, גן ציבורי יכול להיות מקום מושלם לשם כך, בעוד שבחורף, סלון או חדר שכור למסיבות יום הולדת. יכול להיות פתרון. המשחק הוא להציב כיסאות באמצע החדר, חשוב שיהיה כיסא אחד פחות מכמות המשתתפים במשחק. הילדים מתרוצצים סביב הכיסאות כל עוד המוזיקה מתנגנת. כאשר המוזיקה נעצרת, על הילדים לשבת במהירות על כיסא פנוי. ילד שלא מצא כיסא פנוי לשבת עליו יוצא מהמשחק.

מה עם הילדים הצעירים ביותר?

במקרה של פעוטות, משחקי יום ההולדת שונים לחלוטין. פעוטות בעיקר משחקים על מחצלות או מזרני פעילות ,פעוטות אוהבים לשכב ולנוח בין הפעילויות על פופים אותם ניתן למצא בחנות שלנו. מזרני פעילות מגינים באופן מושלם מפני נפילות ורצפות קרות. תוכלו גם לארגן משחקים במגרש המשחקים הביתי במהלך המסיבה. בריכות כדורים, סוסי נדנדה, מגלשות ונדנדות יעבדו נהדר במקרה זה. יש המון אפשרויות, אך כדאי שבמהלך המשחקים הללו הילדים יפוקחו על ידי לפחות מבוגר אחד.

הירשמו לניוזלטר וקבלו חיבוק חמים באמצעות הטבה מיוחדת שתעניק לכם

אחוז הנחה ברכישה הראשונה

* בהרשמה הינך מאשר/ת דיוור מהחברה ויכול/ה להסיר את עצמי בכל רגע.