fbpx

*** משלוח חינם לכל חלקי הארץ ***

תפריט

אתגר השמש העולה

אתגר השמש העולה

עוד בכי, עוד התעוררות, שוב בכי, ושוב להתעורר..

די!
רק שיירדם כבר, אני לא יכולה לשאת את זה יותר..

ערים בלילה, ישנים ביום. איך אפשר לתפקד עם שעון ביולוגי הפוך?!

העייפות המצטברת נותנת אותותיה.. השקיות מתחת לעיניים, חוסר הריכוז, זה כמו לחיות בג'ט לג ניצחי!

אם זה נשמע לך מוכר – יש כלי מדהים שיכול ממש להפוך לך את החיים! (והפעם לצד הנכון של השעון…)

 

אבל לפני זה, כמה עובדות חשובות שכדאי להכיר:

שבועות הראשונים אחרי הלידה, ההורמונים האחראים על השינה והערות עדיין לא בשלים ואין סנכרון פנימי בין יום ולילה. בשלבים מאוחרים יותר, כשהמערכת ההורמונלית הזו מבשילה, גם אם הצלחנו להגיע כבר להרגלי שינה טובים – יגיעו החגים והחופשות שכנראה ימלאו אותנו באדרנלין ובחוויות כיפיות, אבל יבלבלו לנו מחדש את הימים והלילות ויפרו את האיזון…
שוב נמצא את עצמנו קמים עייפים, ההרדמות יהיו ארוכות יותר והשינה תהיה קצרה ושטחית יותר.

בנוסף, עייפות יתר ממש לא עוזרת לישון יותר טוב!

להיפך!!

היא מקשה על תהליך ההירדמות ופוגמת באיכות השינה.

אם כך, המשימה שלנו היא לסנכרן את השעון הביולוגי של התינוק (ושלך) עם הזמנים של כדור הארץ והשמש. להשתלב עם המחזוריות הטבעית של יום ולילה, לעזור לגוף להבדיל בין אור וחושך, בין זריחה ושקיעה. לישון טוב בלילה ולהיות ערניים ביום. ממש כמו פעם, לפני שהמציאו את החשמל ואת התאורה המלאכותית. עכשיו בואו נראה איך יוצאים מהלופ הזה, בדרך הכי הכי טבעית שיש.

מחקרים מראים שחשיפה לקרני השמש בשעות הזריחה והשקיעה עוזרת מאד להבשלה של המערכת ההורמונלית האחראית על השינה והערות ולאיפוס השעון הביולוגי.
החשיפה של עור הגוף והעיניים לקרני השמש הראשונות מעלה את רמת הסרטונין ומורידה את רמת המלטונין בגוף וע"י כך גורמת לנו להרגיש יותר ערניים, פחות עייפים.
קרני השמש הראשונות בשעת הזריחה תורמות גם לספיגה של ויטמין D ולחיזוק המערכת החיסונית, עוזרות להבשלה של המוח ולהתפתחות הפיזית של התינוק.

עבורך אמא / אבא, יש לשמש עוד מתנה – מעבר לכך שתרגישו עירניים יותר ביום ושאתם תישנו טוב יותר בלילה, החשיפה לקרני השמש בזריחה תסייע גם לשיקום עור הפנים והשיער שלכם.

אז מה אתם יכולים לעשות על מנת ליהנות מכל הטוב הזה?
"אתגר השמש העולההוא אחד הכלים האפקטיביים ביותר לאפס את השעון הביולוגי, לישון בלילה ולהיות ערניים ביום.

וככה זה עובד:

יש לבדוק באיזה שעה בדיוק הזריחה מחר ולכוון לעצמכם שעון מעורר. יכול להיות שיהיה קצת קשה בהתחלה (לא סתם קוראים לזה אתגר), בעיקר כשאין לכם שינה רציפה בלילה, אבל אל דאגה, הרי בדיוק בשביל זה התכנסנו והתוצאה ממש ממש שווה את המאמץ!

בבוקר יש לקום עם הזריחה, לצאת עם התינוק למרפסת או לחצר ובמשך כ-15 דקות אתם עושים ממש 'מקלחת שמש' בוקר טובה, בריאה ואיכותית! יש לחזור על כך במשך 5 ימים ברציפות, עד שתראו שיפור בשינה של התינוק שלך – הוא יהיה קצת יותר ערני במהלך היום והשינה שלו תהיה עמוקה ורציפה יותר במהלך הלילה.


אגב, גם הורים לפעוטות וילדים שמתעוררים הרבה בלילה ו/או יש להם חלונות ערות קבועים במהלך הלילה, חשיפה של 15 דקות לקרני השמש בזריחה למשך שבוע ממש ישפרו משמעותית!!

אז.. קבענו למחר בזריחה? היי, זה גם בריא, גם מדעי ובאמת עובד וגם בחינם 


בהצלחה
מיכל


הירשמו לניוזלטר וקבלו חיבוק חמים באמצעות הטבה מיוחדת שתעניק לכם

אחוז הנחה ברכישה הראשונה

* בהרשמה הינך מאשר/ת דיוור מהחברה ויכול/ה להסיר את עצמי בכל רגע.