fbpx

*** משלוח חינם לכל חלקי הארץ ***

תפריט

ממתי ילד יכול להתנדנד? באיזה  גיל אפשר להתחיל להתנדנד?

אם אתם שוקלים לקנות נדנדה לילדכם, אתם בוודאי תוהים אם ילדכם כבר מספיק גדול כדי להשתמש בה בבטחה. יש להדגיש כאן כי כל יצרן נדנדות צריך לציין את המשקל המקסימלי של הילד שיתנדנד עליו. זה תלוי בגורמים רבים, והחשוב ביותר הוא מבנה הנדנדה עצמו והגנתו, זו הנקודה הראשונה שעלינו לשים לב אליה.

היכולת לשבת באופן עצמאי חשובה מהגיל.

אנחנו מתנדנדים בישיבה על נדנדה קלאסית. חשוב מאוד שילד שמתחיל את השימוש בנדנדה יוכל לשבת יציב. אנחנו לא מדברים על התחלה ועל למידה לשבת. פעוט חייב לשלוט במיומנות זו בצורה מושלמת – לשבת באופן עצמאי, בביטחון וביציבות . ומכיוון שתינוקות מתפתחים בקצב שונה, זה עשוי להיות סביב גיל 7 חודשים או אפילו מעט אחרי גיל שנה.

כמובן שהשוק מלא בפתרונות לילדים צעירים יותר. יצרנו גם פתרון כזה. זהו נדנדת הערסל– מוצר המשלב פונקציות ואפשרות של שכיבה, חצי שכיבה וישיבה.

נדנדות ערסל יכולות לשמש ילדים בני חודש, אם כי אנו ממליצים לכם להתחיל את ההרפתקה המדהימה הזו בסביבות גיל 2-3 חודשים . בניגוד לנדנדה הקלאסית, עליה צריך הפעוט לשבת, הנדנדת ערסל יכולה להתנדנד בשכיבה .

איך זה נראה? ערסל הנדנדה מתכוונן. שימו את התינוקות ואת הפעוטות הצעירים ביותר על הנדנדה ונדנדו אותה בעדינות. בזכות חגורות הבטיחות המיוחדות הפעוט בטוח לחלוטין. גם אם הילד עשה כל מאמץ "לברוח" מהנדנדה, אין לו ולה סיכוי. יש ילדים שהם מאוד ניידים -הם מנסים לזוז, להסתובב, להזיז במרץ את הידיים והרגליים, להתכווץ, לדחוף את הבטן קדימה. כל זה – במצפון נקי תוכלו להשאיר את תינוקכם (כמובן תמיד בהשגחה) אך חגורות הבטיחות ימנעו תאונות אפשריות.

ניתן להתאים בקלות את הנדנדה לגיל הילד, וכך לצרכים המשתנים. זמן מה לאחר מכן תוכלו להרים מעט את משענת הגב כך שהפעוט יתפוס עמדת שכיבה . הוא בהחלט ישמח מאוד על כך – סוף סוף יוכל לצפות בכל סביבתו!

הנדנדת ערסל שלנו גדלה עם ילדכם. כאשר הפעוט יושב בכוחות עצמו, מספיק להרים מעט את החבל ולשנות את תנוחת הנדנדה לישיבה . אין מגבלת גיל, אבל יש מגבלת משקל. העומס המרבי הוא 25 ק"ג, כך שהנדנדה יכולה לשמש את ילדכם מספר שנים.

נדנדה במגרש המשחקים – האם זה בטוח לתינוק?

כשעוברים במגרש המשחקים אי אפשר שלא לשים לב כמה ילדים אוהבים את הנדנדות. פעוטות נוספים ממתינים לעיתים קרובות בסבלנות בתור, וקשה לשכנע ילד מתנדנד לפנות את הנדנדה.

האם תינוק בן כמה חודשים יכול להשתמש בנדנדה כזו ?

לנדנדה חיצונית יתרונות אפילו יותר מנדנדה ביתית. לא רק שאנחנו מספקים לפעוט שלנו הנאה בנדנוד, אלא שאנחנו גם מחוץ לבית, שם תמיד קורה כל כך הרבה! קרני שמש צונחות בזוויות שונות, רוח עדינה ומזג האוויר משתנה בהתאם לעונה. הכל חדש, מרתק ויוצא דופן. עבור ילדים – זה פשוט זמן ללמוד על העולם . לכן, אם מזג האוויר מאפשר זאת, עלינו לאפשר לפעוט להתנדנד על הנדנדה בחוץ .

נדנדות המשחקים בגנים לא תמיד מתאימות לתינוקות ופעוטות. גם אם יש להם משענת גב או צדדים בנויים, זה לא תמיד מספיק. על ההורה להחליט האם נדנדה כזו מהווה ולו איום קל ביותר. זכרו שממש מספיקה שנייה של חוסר תשומת לב, ותאונה מצערת עלולה להתרחש. בנוסף, נדנדות כאלה במגרש המשחקים בדרך כלל אינן נוחות, ולעיתים קרובות ניתן להבחין בצבע המתקלף בפיו של פעוט ואי אפשר לשלול שאין על השטח של הנדנדה נגיפים או חיידקים לא נעימים, בעקבות השימוש של ילדים רבים .

פתרון טוב יותר יהיה לקנות נדנדה שניתן לתלות גם בבית וגם בחוץ – במרפסת גדולה, או גינה .

הירשמו לניוזלטר וקבלו חיבוק חמים באמצעות הטבה מיוחדת שתעניק לכם

אחוז הנחה ברכישה הראשונה

* בהרשמה הינך מאשר/ת דיוור מהחברה ויכול/ה להסיר את עצמי בכל רגע.