fbpx

*** משלוח חינם לכל חלקי הארץ ***

תפריט

מהפכה של שמחה? חגיגת ברית ובריתה בתקופת הקורונה.

אין עוד אירוע שראוי יותר לחגוג בגדול מאשר אירוע לידה! ובכל זאת, בימים אלו, ימי קורונה, חגיגה בגדול אינה אפשרית. חגיגה באולם אירועים? נכון לכתיבת שורות אלו, כלל לא על פרק. מצד אחד – ישנם דיבורים על סגר שלישי. מצד שני – אם ממש מתאמצים, ניתן לראות את האור בקצה המנהרה הודות לחיסונים שנחתו בישראל. 

 

זכיתם בתואר "הורים" ובתינוק שהכניס לביתכם אור ואושר. אתם רוצים לחגוג את הלידה ואת ההורות שלכם ותוהים איך? אתם ממש לא לבד. זוגות מאורסים נאלצו לדחות (וגם לבטל) את חתונותיהם, ימי הולדת נחגגים בעיקר בבתים וגם אירועי לידה שלרוב נחגגים עם מאות אורחים, נדרשים להתאים את עצמם למציאות החדשה.

 

האם כדאי לחגוג את אירוע הלידה בבית, או שאולי כדאי להמתין לפתיחתם של מתחמי האירועים? אתר מוצרי התינוקות hugs משיב על השאלה הזאת.

 

חגיגת ברית/בריתה בבית – מה היא מצריכה מכם?

האפשרות הרלוונטית יותר היא כמובן לחגוג את האירוע בבית. מדובר על אפשרות לא רעה בכלל, אך עליכם לקחת בחשבון את ההכנות וההיערכות הנדרשת לקראת אירוע ביתי:

  • באירוע ביתי, ההפקה כולה – באחריותכם. אתם אלו שתצטרכו לדאוג לשירותי הקייטרינג, תאורה והגברה, עיצוב והשכרת כלים. אפשרות נוספת (אם כי לא זולה), היא לשכור את שירותיו של מפיק אירועים שילקט עבורכם ספקים נבחרים שיעבדו באירוע שלכם.
  • חגיגה מצומצמת – נכון לעכשיו, חגיגת אירוע אפשרית אך במתכונת מאד מצומצמת. ההנחיות באשר להתקהלות המותרת: עד 10 אנשים בחלל סגור, עד 20 אנשים בחלל פתוח. כך או כך, אירוע ביתי ייחגג בהכרח עם המעגל הקרוב אליכם ביותר, תוך שסביר כי תיאלצו בכל זאת לכווץ מעט את רשימת המוזמנים.

 

לחגוג ברית או בריתה בבית – מדוע כדאי?

  • חגיגת אירוע בעלות נוחה יותר – כעת, יותר מתמיד, אנשים (בעיקר הורים טריים), נוטים להיות מחושבים ואחראים יותר כלכלית. איך שלא תהפכו את זה, חגיגה בבית תהיה זולה יותר מחגיגה באולם שדורש מינימום אורחים ומחיר גבוה יחסית למנה.
  • אתם לא צריכים לדחות את חגיגת הולדת התינוק, אלא שאפשרותכם לחגוג מיד עם הלידה! כלומר, האירוע מתאים את עצמו אליכם ולא אתם צריכים להתאים את עצמכם אל האירוע ולהמתין לפתיחת האולמות. 
  • חשוב מאד: במידה ואתם בוחרים לחגוג בבית (וכפועל יוצא – להתקהל), הקפידו על עטית מסכות והיגיינה. בריאותם של האורחים ושל הרך הנולד – היא החשובה ביותר. 

 

אולמות האירועים סגורים. כדאי להמתין לפתיחתם?

הורים טריים רוצים לחגוג את הלידה ובגדול! כידוע, כבר תקופה ארוכה שמתחמי האירועים סגורים, וכל הניסיונות להשאירם פתוחים – לא צלחו. ההחלטה האם להמתין לפתיחתם המחודשת היא אך ורק שלכם. עם זאת, חשוב לדעת: כל תוכנית יציאה/תוכנית רמזור שנמצאת כעת על הפרק, ממקמת את פתיחתם המחודשת של אולמות האירועים בתחתית סדר העדיפויות. במילים פשוטות יותר? לפי איך שזה נראה כעת, פתיחת האולמות לא נראית באופק. 

 

הירשמו לניוזלטר וקבלו חיבוק חמים באמצעות הטבה מיוחדת שתעניק לכם

אחוז הנחה ברכישה הראשונה

* בהרשמה הינך מאשר/ת דיוור מהחברה ויכול/ה להסיר את עצמי בכל רגע.