fbpx

*** משלוח חינם לכל חלקי הארץ ***

תפריט

בניית בית לילדים בגינה

בית עץ לילדים הוא דרך נהדרת לפינה ומשחק עבור הילדים זהו מקום בו הקטנטנים שלנו יכולים לבלות את זמנם הפנוי. בית מעץ  צריך לענות על הצרכים והדרישות של ילדה, ילד או שניהם. בפנים, מטבח עץ קטן יהיה מושלם, כמו גם ציוד קטן של חובב יצירות. בניית בית לילדים אינה כה קשה ועם מעט זמן פנוי ונכונות, אנו יכולים ליצור בנייני חלומות לילדינו. איך לעשות את זה? או שעדיף לקנות מוכנה?

מדוע כדאי לבנות בחצר בית לילדים?

כיום פעוטות מעדיפים יותר ויותר לשבת מול המחשב או לבהות בסמארטפונים . עם זאת, כדאי לעודד אותם לבלות בחוץ. ערבים ארוכים באוויר הפתוח הם הרפתקה נהדרת ומהנה לילדים. כשמתקרר הם צריכים להיות בתוך הבית, ואיפה יהיה להם הכי כייף אם לא בקוטג' שיצרו הוריהם, שם הם יוכלו לספר סיפורים או לתכנן תוכניות להמשך חייהם, זו גם הזדמנות נהדרת לעורר את חשיבתם ולפתח את היצירתיות שלהם. בקתת עץ קטנה היא גם רעיון טוב מאוד לצייד את הגינה שלכם בעיטור אלגנטי ופונקציונלי. כאשר הילד גדל, תוכלו להכין שם מחסן לכלים הדרושים ביותר או לארגן חדר קטן לחובבי יצירות. אתם יכולים כמובן לקנות בית עץ מוכן לילדים, אבל יהיה לכם הרבה יותר סיפוק אם תכינו אותו בעצמכם. 

אֵיך? בהמשך מאמר זה נראה לכם כיצד ניתן לבנות בית מאפס.

בניית בית גינה – איך מכינים?

בית גן הוא השקעה כזו שהורים רבים בוחרים בה. אם יש לכם מקום פנוי בגינה שלכם וניתן לסדר אותה בצורה כזו, שיהיה מקום תוכלו גם לבנות בעצמכם מבנה שילדכם בוודאי חולם עליו. השקעה כזו היא בהחלט משימה לא קלה לביצוע, אך עם מעט רצון, זמן ובעזרת המדריך שלנו, בוודאי תצליחו ליצור מבנה כזה. בניית בית לילדים צריכה להתחיל בפרויקט. כדאי לתכנן מראש כיצד "הקוטג'" יבנה. קודם כל, נדאג לבטיחות הלוחות מעץ, שיהיו מחומר איכותי וללא סיבים בולטים שעלולים לפצוע א ילדכם.

בית משחקים לילדים צריך להיות מרחב בו הקטנים יכולים לשחק שנים רבות. איך מכינים פרויקט כזה ומה לכלול בו?  באילו אלמנטים ספציפיים להתמקד ? הכל תלוי באיזה בית מעץ אנחנו רוצים, מה הגודל, ואילו דברים אנו רוצים שיכיל, בנייה על משטח חלק תדרוש גישה אחרת, ובנייה על מדשאה תדרוש הכנת משטח חלק עליו יונח הבית. ביישום המשימה כולה, אנו נפעל על ידי הדמיון והאפשרויות הכלכליות שלנו. כאשר הפרויקט מוכן, אין מה לעשות אלא להתחיל לעבוד. השלב הראשון יהיה רכישת החומרים הדרושים.

איך בונים בית עץ?

נראה שבתי עץ הם השקעה קשה מאוד ליישום, אך במציאות זה לא חייב להיות כך. ככל שהפרויקט פחות מסובך, כך יהיה קל יותר ליצור את המבנה לילדים שלנו. אולם לעתים קרובות מאוד, הורים רבים מחליטים להעביר את כל הבנייה לחברות המתמחות בהקמת מבנים כאלה, אך לא כולם יכולים להרשות זאת לעצמם. לכן, טוב למצוא מישהו שיעזור לנו. אולי יש לנו חובב אומנות או בונה במשפחה שלנו. בלי קשר, כולם ישמחו להתחיל ליצור בית שישרת את ילדנו.

עזרה שווה המון במקרה הזה, שכן יידרשו צעדים רבים. במיוחד אם זה בית עץ. האדם השני יכול לעזור עם הלוחות מעץ, להחזיק אותם או לבצע שלבי בנייה אחרים במקביל. אם נעבור לחלקים הבאים בפרויקט שלב אחר שלב, בהחלט נוכל ליצור בית במהירות. כל סבא מבצע משימות כאלה בתשוקה ובמחויבות רבה, ולכן כדאי לבקש מהם עזרה.

הפנים של בית הילדים – כיצד לסדר את זה?

הבית הוא לא רק המבנה עצמו, אלא גם הגימור בפנים. חלונות, דלתות, קירות וכל הלוחות שרוכשים צריכים להיות באיכות גבוהה ונגד גשם כדי שהבית לא יסבול בעונות קרות וגשומות יותר.  כל פרט צריך להיות מושלם ולתת את תשומת הלב עד הפרט הקטן ביותר. לפני שנכניס את הבית לשימוש לילדנו, עלינו לבדוק זאת בעצמנו לבטיחות. אם נשים את המבנה בגובה, עלינו לוודא שהלוחות מקובעים היטב ושהם תומכים במבנה כולו בצורה בטוחה. כדאי גם להבטיח שהאדמה מתחת לבית הילדים תהיה מוכנה כראוי. ניתן להשתמש במזרנים סופגי נפילה למטרה זו, ולמרות שמיקומם ייקח זמן נוסף, אנחנו לא צריכים לוותר על פתרון זה.

כיצד לסדר את פנים בית הילדים?  הרבה תלוי אם ילד, ילדה או אחים משני המינים יבלו שם זמן. משימת גימור פנים הבית מונחת בדרך כלל על כתפיהם של אימהות, אשר בדרך כלל מאמינים כי הן בעלות תחושה טובה יותר של סגנון ואסתטיקה. במקרה שילדינו, אוהבים לשחק בבובות אז אסור לפספס גאדג'טים כמו מיטת בובה, שולחן או כיסאות. עבור ילדים שאוהבים משחקי הרפתקאות כדי שהבית יכיל מפות, משקפות ותיבות אוצר. עלינו להקפיד גם על קישוט נכון של הקירות והדלתות, מה שייתן לנו את המסתורין של המקום הזה.

לקנות בית מוכן או להכין בעצמך בית לילדים?

אין ספק, להורים רבים יש שאלה האם עדיף לקנות בית מוכן לילדים?  קנייה של אפילו חלון אחד עשויה להתברר כעלות לא מבוטלת, שלא לדבר על העובדה שעליך עדיין לבחור לוחות מעץ איכותיים. עם זאת, בהשוואת המחירים של שני הפתרונות, יצירת המבנה תהיה רווחית יותר. ראשית, איננו צריכים לשלם עבור הפרויקט המוגמר, המורכב מעלויות קבלנים וחומרים. בנוסף יש להוסיף גם את הרווח של החנות.

בבניית בית לילדים בעצמנו אנו משלמים רק עבור רכישת חומרים ואביזרים שיותקנו בפנים. אנחנו המעצבים והקבלנים בעצמנו, כך שחלק עצום מהעלויות נחסך. את הציוד של הקוטג ' ניתן לרכוש בחנויות רבות, אשר כולל מזרנים לרצפה, כמו גם פופים לישיבה ושמיכות לכיסוי בימים קרים יותר. אנו ממליצים לכם לבנות בעצמכם את הבית לילדכם מכיוון שהוא מביא הרבה יותר סיפוק מהעבודה וההכנה מאשר רכישת בית מוכן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר וקבלו חיבוק חמים באמצעות הטבה מיוחדת שתעניק לכם

אחוז הנחה ברכישה הראשונה

* בהרשמה הינך מאשר/ת דיוור מהחברה ויכול/ה להסיר את עצמי בכל רגע.