fbpx

*** משלוח חינם לכל חלקי הארץ ***

תפריט

שכיבה על הבטן

שכיבה על הבטן

שכיבה יעילה ומיטבית על הבטן. 
 
אז מה באמת צריך בשביל לשכב בנוחות על הבטן?
בשביל להרים את הראש באופן הכי מיטבי שיש?
קודם כל צריך להרגיש נוח עם הגוף שלנו. זה אירוני כי התינוקות שלנו לא מכירים מספיק טוב את הגוף של עצמם ולא מרגישים בו נוח.
הם לא יודעים להפריד בין התנועתיות של השרירים של עצמם וששריר אחד נמתח או מתכווץ גם השאר עושים את אותו הדבר כאילו באופן אוטומטי.
הם לא יודעים להרפות חלק אחד ולהפעיל חלק אחר. הכל פועל כמקשה אחת.
בשביל לשכב בנוחות על הבטן בית החזה צריך להיות גמיש מספיק כדי שהידים יוכלו להגיע לקו האמצע והם יוכלו להישען על האמות.
הם צריכים להיות מסוגלים להרפות את החלק התחתון של הגוף כדי שזה ישקע במשטח ויהווה בסיס חזק להרמת החלק העליון.
כשהם שוכבים על הבטן מומלץ לסדר להם את הידים ולהישען להם על החלק התחתון ולנסות להסיח את דעתם מהקושי כדי שהשרירים יתאמנו ויתחזקו.
חשוב מאוד לזכור ששכיבה על הבטן זה תרגיל כח. ממש כמו תרגילי כח שאנחנו עושים בחדר כושר ובתרגילי כח המנוחה לא פחות חשובה מהתרגיל עצמו. כמו שבחדר הכושר אנחנו עובדות בסטים כך גם בשכיבה על הבטן מומלץ לעבוד בסטים לכן כדאי לתת להם להיות שם מעט. עד שהם מקטרים או אפילו כמה שניות לפני הקיטור ואז להפוך בחזרה לגב ולתת להם לנוח. אפשר במנוחה קצת לעסות להם את השכמות ובית החזה כדי שירפו את השרירים וינוחו באמת
ואז שוב.
תרגיל של כמה שניות.
מנוחה של כמה שניות.
תרגיל של כמה שניות. 
מנוחה של כמה שניות. 
ככל שתחזרו על זה יותר פעמים ככה הם ילמדו יותר מהר. 
אל תתנו להם לבכות על הבטן כי כשהם בוכים הם מכווצים את כל השרירים שוב כמקשה אחת ואז עוד יותר לא נוח להם לשהות בתנוחה הזו כי הם מאבדים את התנועתיות.
הדרך הטובה והיעילה ביותר לדעת כמה לא נעים להם לשכב על הבטן היא לשכב לידם על הבטן ולחקות את התנועות שלהם, לחקות את השכיבה הלא יעילה שלהם על הבטן. אני מזמינה אתכן לנסות לשכב לידם על הבטן בדיוק בדיוק כמו שהם שוכבים, הניחו את הידים בדיוק כמוהם, הניעו את הראש בחוסר יציבות בדיוק כמוהם, הניעו גם את הרגלים ועלו אותן למעלה כמו שהם עושים והרגישו על הגוף שלכן בדיוק איך הם מרגישים. עכשיו אחרי שהרגשתן נסו להפוך את השכיבה שלכן לנוחה יותר, נסו לחשוב מה אתן צריכות לעשות כדי להפוך את השכיבה לנוחה יותר ויעילה יותר וכשאתן מבינות על הגוף של עצמכן איך זה מרגיש, תוכלו לארגן את הגוף שלהם באופן הכי נוח שאפשר. 
ככה יהיה להם קל יותר, החוויה שלהם תהיה טובה יותר מהתרגול וההתקדמות תהיה מהירה וטובה יותר. 
 
לוו אותם והיו סבלניות.
הליווי בתהליך הזה חשוב מאוד להצלחה.
סומכת עליכן.

הירשמו לניוזלטר וקבלו חיבוק חמים באמצעות הטבה מיוחדת שתעניק לכם

אחוז הנחה ברכישה הראשונה

* בהרשמה הינך מאשר/ת דיוור מהחברה ויכול/ה להסיר את עצמי בכל רגע.