fbpx

*** משלוח חינם לכל חלקי הארץ ***

תפריט

כמה יעלה לכם לחגוג יום הולדת שנה לתינוקכם?

תאמינו או לא, אך בימים אלו ילדיכם חוגג יום הולדת שנה. ואתם? חוגגים שנה להורות שלכם! למרות שענני הקורונה מאיימים על החגיגות, ברורים לכם כשמש שני דברים: אתם תחגגו לתינוקכם יום הולדת שנה, גם אם תצטרכו מעט לדחות אותו, ואתם תחגגו את יום ההולדת – ובגדול!

אפשר לנחש כי את יום הולדת השנה שלכם חגגו הוריכם בחגיגה צנועה למדי: במפגש משפחתי אינטימי, עם עוגת יום הולדת וכיבוד קל. ואתם? לא מוכנים לרדת מהתכנון המקורי שלכם – הפקת יום הולדת! מסתבר כי לחגיגה הצבעונית והגדולה יש מחיר, ואם להיות כנים – מחיר גבוה. דעו גם אתם: כמה יעלה לחגוג יום הולדת שנה לתינוקכם?

צילומי יום הולדת

זו הפעם הראשונה שאת חוגגים את יום הולדתו של תינוקכם, כך שההתרגשות הגדולה – מובנת. מה שעוד מובן הוא רצונכם לתעד את הרגעים המרגשים ואת יום ההולדת הסימבולי. כל עוד תרצו לשכור את שירותיו של צלם מקצועי, יהיה עליכם להיפרד מ-500-2500 שקלים. במידה ואתם מתכננים לערוך צילומי "סמש קייק", קחו בחשבון כי צפויה לכם הוצאה נוספת של בין 300-600 שקלים. 

עוגת יום הולדת

לא שלא תוכלו לאפות עוגה בעצמכם, אלא שישנו רצון להתפנק על עוגת יום הולדת מפוארת! האינסטגרם חשף אתכם לשלל עוגות מעוצבות, קונדיטורים מוכשרים ומסעדות מפורסמות שמוכרות את עוגות הדגל שלהן. עוגת יום הולדת/עוגת קונדיטוריה תעלה לכם בין 150-500 שקלים. במידה ואתם מתאמים יום צילום "סמש קייק", עליכם לרכוש עוגה נוספת. טיפ אליכם: רכשו עוגה פשוטה יותר (גם עוגות קצפת הנמכרות בסופר ב-50 שקלים יעשו את העבודה).

OUTFIT יום הולדת 

גם אם ארון הבגדים של תינוקכם מלא בפריטים חדשים שהוא טרם לבש, סביר כי תרצו לרכוש בגד חדש שיקבל את התואר: "בגד יום הולדת שנה". בגד יום הולדת לבנים ולבנות (לבנים – ג'ינס, חולצה מכופתרת ושלייקעס. לבנות – שמלה חגיגית), יעלה לכם בין 50-300 שקלים. כמובן שבאפשרותכם להזמין פריטי לבוש מאתרים בחו"ל, וכך להוזיל משמעותית את ההוצאה.

כיבוד לאורחים

האורחים שיגיעו אל יום ההולדת הם ההורים שהענקתם להם את התואר סבא וסבתא, האחים שהפכתם לדודים וחבריכם הטובים עם ילדיהם. נהוג לחגוג את יום הולדת שנה בשעות הבוקר בסוף השבוע, כך שהכיבוד המתבקש הוא ארוחת בוקר/בראנץ'. באפשרותכם לשכור שירותי קייטרינג/מגשי אירוח, או להכין את כל המטעמים בעצמכם. כמה זה יעלה לכם? טווח המחירים רחב מאד ומתחיל ב-30 שקלים ומגיע עד 150 שקלים לאורח.  

מתנות/מזכרות

מזכרות אמנם אינן בגדר חובה, אך כן ישנה ציפייה (של הילדים המגיעים לחגיגה כמובן), לקבל שי צנוע. המזכרות יכולות להיות בועות סבון, שוקולד ממותג, חוברת צביעה, פאזל, מדבקות והרשימה עוד ארוכה. המחירים מתחילים ב-5 שקלים ומגיעים עד עשרות שקלים למזכרת בודדת. הבחירה כמה להשקיע? שלכם. ולמי שרוצה: כאן תוכלו  לקבל השראה ורעיונות למתנות לידה שוות במיוחד.

הירשמו לניוזלטר וקבלו חיבוק חמים באמצעות הטבה מיוחדת שתעניק לכם

אחוז הנחה ברכישה הראשונה

* בהרשמה הינך מאשר/ת דיוור מהחברה ויכול/ה להסיר את עצמי בכל רגע.