fbpx

*** משלוח חינם לכל חלקי הארץ ***

תפריט

יתרונות השימוש בפוף לתינוקות

פוף לתינוק הינו מקום שבו תינוקכם יוכל לשכב ולהירגע ויכול לשמש לו כמעיין ספה לתינוק.

פופים שמיועדים לתינוקות רכים וילדים קטנים ממולאים בפתיתי קלקר קטנים ,כך שכאשר תניחו את תינוקכם בתוך הפוף הוא יתאים בדיוק לצורת גופם וגודלם פופים לתינוק מהווים אלטרנטיבה מבריקה ונוחה לטרמפולינה ונדנדה מסורתית שלא בהכרח מתאימים לתינוק זעיר.

הפופים מגיעים עם רצועת בטיחות לשמירה על תינוקכם וגורמת לשהייה בטוחה ועם קשת פעילות המוסיפה עניין וזה מושלם עבור התינוק.

ישנם מספר רב של יתרונות לשימוש בפוף לתינוק,

להלן 6 יתרונות עיקריים:

1) תמיכה– פופים שמיועדים לתינוקות תומכים ועוטפים את תינוקכם ומתאימים עצמם למבנה גופם של תינוקכם.

פוף סטנדרטי יכול להיות קשה מידי ולא נוח או כל כך רך שלא ייתן כלל תמיכה לתינוקכם 

פוף שמיועד לתינוקות הינו פוף שיהיה מאוזן בצורה מושלמת וישלב בין השניים לא יהיה רך מידי ולא קשה מידי, הפוף אמור להיות גמיש מצד אחד ותומך מצד שני בכדי שיוכל להחזיק ולעטוף את תינוקכם.

2) נוחות -מכיוון שפופים לתינוקות מתאימים, מעוצבים ובנויים במיוחד עבורם,תינוקכם יירגע בתוכם ויוכל להיות בתנוחה הנוחה לו ביותר ,התנוחה בפוף תואמת למצב הטבעי של תינוקך .הפוף נוח במיוחד כאשר התינוקות קטנים ולא יודעים עדין לשבת ולהתרומם לבד.

בעזרת הפוף תינוקכם ילמדו להגיע ממצב חצי שכיבה לישיבה מלאה.

הפופים מגיעים בבד רך ונעים ומתאימים לעורו הרך של תינוקך.

3) רב שימושי- הפוף גדל עם תינוקך,  הפופים לתינוקות מגיעים עם רצועת בטיחות המגנה ושומרת על תינוק, כאשר התינוק גדל מעט ויושב עצמאית ניתן להשתמש בפוף ללא רצועת הבטיחות.

הפוף של HUGS מגיע בנוסף עם קשת פעילות המהווה מקור עינין רב לתינוקך.

4) קל לניקוי – ניקוי פליטות ושאריות מזון של תינוקות יכול להיות דבר קשה ומתיש, הפופים לתינוקות מגיעים עם שכבה חיצונית נשלפת הניתנת להסרה וניתן לכבסה

5) ניידות- הפופים שמיועדים לתינוקות וילדים הם ניידים לחלוטין וניתן לקחת אותם לכל מקום בין אם אתם מבקרים בבית של סבא וסבתא או אם אתם יוצאים לסופ"ש.

ניתן להזיז את הפוף בבית מחדר לחדר בשל עיצובו וגודלו, רק אל תישכחו להוציא את תינוקכם מהפוף לפני !

6) אופנתי- הפופים של HUGS הם לא רק הכרחיים בשל יתרונותיהם הרבים, הם גם נראים נהדר, מעוצבים ומהווים תוספת אופנתית בכל פינה בבית,

ישנם המון צבעים ועיצובים ייחודיים כך שתוכלו למצוא בקלות פוף שיתאים לכם, יש הרבה סגנונות שירעננו את הפינה בסלון, בחדר השינה או בחדר המשחקים של תינוקכם.

האם כדאי לרכוש פוף עבור תינוקכם?

כמובן ,לדעת עד  כמה נוח יהיה לתינוקכם בפוף יהיה בלתי אפשרי עד שממש הוא יהיה בתוכו ואז תוכלו לראות אך הוא ישן בנוחות אך הוא מתכרבל ורגוע בתוכו.

בחרו את הפוף שיתאים עצמו למבנה גופו של ילדכם ושהיה במידה שמתאימה עבורו.

הפופים של HUGS מתאימים למגוון גילאים, מגיעים במגוון עיצובים עכשוויים שונים ומפנקים, הפופים מושלמים לאבות ואימהות הרוצים משהו קצת שונה בבית שלהם ואשר רוצים פוף מודרני, מסוגנן ופרקטי במחיר שווה לכל נפש.

לפוף לתינוקות 

הירשמו לניוזלטר וקבלו חיבוק חמים באמצעות הטבה מיוחדת שתעניק לכם

אחוז הנחה ברכישה הראשונה

* בהרשמה הינך מאשר/ת דיוור מהחברה ויכול/ה להסיר את עצמי בכל רגע.