fbpx

*** משלוח חינם לכל חלקי הארץ ***

תפריט

יום הולדת בגן – החגיגה שלכם, החוקים של הגן

ילדכם יחגוג לפחות פעמיים את יום הולדתו: בחיק המשפחה ובגן עם חבריו. בעוד על חגיגת יום ההולדת המשפחתית יש לכם שליטה מלאה, את החגיגה בגן יהיה עליכם להתאים לחוקי הגן. לפניכם, 5 דברים שחשוב שגם אתם תדעו לקראת חגיגת יום ההולדת הראשונה של ילדכם בגן. מזל טוב!

1.יתכן ויום ההולדת ייחגג ביום אחר

ילדכם נולד ב-25.5 והגננת הציעה לחגוג את יום ההולדת ב-10.6? קבלו את הצעתה באהבה. את ימי ההולדת בגן חוגגים אך ורק ביום שישי (יחד עם קבלת השבת), כך שישנה סבירות גבוהה כי החגיגה של ילדכם תשובץ כמה ימים לפני או אחרי תאריך הלידה. לרוב, הגננת מחלקת כבר בתחילת השנה את שיבוצי יום ההולדת הצפויים, כך שבמידה ותרצו תוכלו להחליף תאריך עם הורים אחרים. 

2.ליצן, זיקוקים וסידורי בלונים? אז זהו…

כהורים, אין דבר שאתם רוצים יותר מאשר לשמח את ילדכם ביום הולדתו. עם תכנון החגיגה המשפחתית, גם השמיים אינם הגבול. עם חגיגת יום ההולדת בגן? עליכם להתאים את עצמכם לסטנדרט שקבעה הגננת. המטרה היא להבטיח כי אף ילד לא ירגיש מקופח ביום הולדתו, ושאף ילד לא ירגיש כי חגיגותיהם של הילדים האחרים היו מפוארות, שמחות ומושקעות יותר.

ולכן, בכל גן ישנו פורמט קבוע לחגיגת יום ההולדת שעליכם להתחייב אליו. לדוגמא:

  • ארוחת בוקר לילדי הגן מתוך האפשרויות המוצעות: פיתה עם חומוס, בורקס, פיצה, מאפינס וכן הלאה…
  • בלונים, קישוטים ועיצוב – רק בתיאום מראש עם הגננת
  • לא ניתן להכניס לגן מפעיל חיצוני
  • מזכרות לילדים בתקציב שלא חורג מ-X שקלים למזכרת

3.התחשבו באלרגיות של ילדי הגן

ישנם ילדים בגן הרגישים לגלוטן, בוטנים, שומשום או חלב? התחשבו בכל הרגישויות. בגנים בהם ישנם ילדים הסובלים מאלרגיות שונות, סביר כי הגננת תעביר לכם מתכון לעוגת יום הולדת המתאימה לכל הילדים. ההמלצה אליכם היא להיצמד אל המתכון ומרכיביו, ולא לצאת להרפתקה של חיפוש מתכון אחר. כך, אתם מבטיחים כי חגיגת יום ההולדת של ילדכם תהיה שמחה ובריאה.

4.בלי אחים זה בלי אחים

בכל גן ישנם נהלים אחרים: ישנן גננות המאפשרות לאחים ולסבים והסבתות להגיע לחגיגת יום ההולדת. עם זאת, גם ישנם גנים בהם הגננות מבקשות באופן מפורש שלא להביא אחים, דודים או כל מי שהוא לא אתם, ההורים. בימים אלו, ימי קורונה, גם כניסתכם אל הגן (למרות שמדובר על חגיגת יום הולדת של ילדכם), מוטלת בספק. כבדו כל החלטה של הגננת וזכרו כי בסופו של דבר, יום ההולדת בגן הוא רק הקדמה לחגיגה הגדולה שאתם מתכננים…

5.את מתנת יום ההולדת תעניקו לילדכם בבית

רכשתם לילדכם את המשחק שהוא ביקש, עטפתם אותו בנייר צבעוני וצירפתם ברכה מרגשת? אין כל ספק כי ילדכם ישמח, יתרגש ויוקיר תודה. עם זאת, את טקס הענקת המתנות יש לערוך בביתכם, ולא בגן אל מול כל הילדים.

הירשמו לניוזלטר וקבלו חיבוק חמים באמצעות הטבה מיוחדת שתעניק לכם

אחוז הנחה ברכישה הראשונה

* בהרשמה הינך מאשר/ת דיוור מהחברה ויכול/ה להסיר את עצמי בכל רגע.