fbpx

*** משלוח חינם לכל חלקי הארץ ***

תפריט

בדים בטוחים לשימוש עבור תינוקות ופעוטות

חשוב שהבדים שאנו משתמשים עבור ילדינו יהיו בטוחים. בשוק ניתן למצוא בדים רבים, יפים, צבעוניים ומעוצבים. מפתה לבחור אותם לבדי ילדים. למרות זאת, עלינו להיות ערניים מכיוון שלא כולם מתאימים ובטוחים. חלקם עלולים לגרום לתגובות אלרגיות ולגרום לגירוי בעור ולכן כדאי להכיר כל אחד מהם. במאמר שלנו תוכלו ללמוד אילו בדים הם הטובים ביותר לא רק לצעצועים, אלא גם לשמיכות ופריטים לילדים אחרים.

איכות הבד הוא החלק החשוב ביותר

כשמחפשים אביזר שעשוי מבד עבור הקטנטנים שלנו, עלינו לשים לב לסוג הבד שמימנו המוצר עשוי, אחרי הכל, בטיחות ילדינו תלויה בחומר הבד שאנו בוחרים. עלינו להבין כי עורו של פעוט עדין בהרבה מזה של מבוגר. המשמעות היא שיש לבחור בזהירות מיוחדת את הבדים איתם עוטפים תינוקות. זה חל על כל הפריטים לילדים, החל משמיכות ועד צעצועים, מזרני פעילות, מנשא הבד שמשתמשים בו וכדומה. אם איננו מומחים בתחום זה, כדאי לשים לב האם יש לבד סימונים מיוחדים המבטיחים שימוש בחומרים בטוחים.

כיום, יצרנים מייחסים חשיבות רבה לקביעת הקפדה על הרכב בדי התפירה ותכונותיהם. ראשית כל, בחרו חומרים בעלי תעודות, שבזכותם הצעצועים יהיו אסתטיים ובטוחים כאחד. כל הבדים לצעצועי ילדים צריכים להיות עם סימון  OEKO-TEX,  שמוכיח שהחומר בטוח לחלוטין. זה גם מידע שהחומר הוא אנטי-אלרגי.

אילו בדים נבחרים לרוב עבור מוצרי תינוקות?

נכון לעכשיו, בדים לתפירת מוצרי תינוקות הפופולריים ביותר הם כותנה טבעית, פשתן וטטרה. אלו בדים  שבטוחים עבור העור של ילדינו. כיום, היצרנים מקדישים תשומת לב מיוחדת להרכב האיכותי של הבדים שהם מציעים. הורים רבים גם יודעים שתגובות אלרגיות על עור הילד, הנגרמות על ידי סוגי בדים שונים, הן בעיה שכיחה .לכן, קניית מוצרי תינוקות באתרי מכירות פומביות זרות מהוות סיכון עצום. הורים רבים בוחרים לעתים קרובות מאוד במוצרים סיניים, שאיכותם ירודה. בנוסף, לא בטוח עם הבד המשמש לייצור המוצר הנתון בטוח לחלוטין.

עבודת יד היא כיום הבחירה הטובה ביותר בשוק. מוצרים מחברות מקומיות זוכות להערכה רבה. באתר שלנו תוכלו למצוא מוצרים רבים לתינוקות ופעוטות העשויים מהבד הטוב ביותר שקיים בשוק. בדי כותנה הם כיום הבדים שהורים רבים בוחרים בו. עם זאת, אם ברצונך להכין בעצמך מוצרים לתינוקך, עליך לנתח בקפידה את הרכב הבד. יתברר שהוא מכיל תוסף אלרגני סנטתי. עבור בטיחות התינוקות, יצרנים רבים מעבירים את חומריהם לבדיקות רבות ומורכבות המאשרות את בטיחותם.

מה עוד קובע את בחירת הבד המתאים למוצרי תינוקות

בד תפירה בטוח ואיכותי צריך להיות במגוון צבעים ודוגמאות. עלינו לזכור שעולם הילדים שונה לחלוטין מזה של מבוגרים, ובעיקר לקוח מעולם האגדות, על ידי בחירה ממגוון רחב של בדים תוכלו להשתגע עם מגוון רחב של צבעים ודוגמאות. בנוסף לאסתטיקה, תכונות הרכב הבד חשובה באותה מידה. פעוטות מרבים לשים לב האם הבדים נעימים למגע. דוגמה תהיה השמיכה האהובה עליהם. מדוע הם לא רוצים להיפרד ממנה? מכיוון שהיא רכה ונעימה במגע עם עורו העדין של התינוק.

קטיפה או כותנה משמשים לעתים קרובות לתפירת מוצרים עבור תינוקות אך בד מינקי הוא גם בחירה מצוינת. במיוחד לשמיכות. קודם כל הבד, הוא חם, רך ועמיד במיוחד. בגלל זה הקטנטנים אוהבים את זה. מבין כל הבדים, כדאי לבחור גם בבד שהוא 100% כותנה, כדי להימנע מתגובות אלרגיות אצל ילדכם.

הירשמו לניוזלטר וקבלו חיבוק חמים באמצעות הטבה מיוחדת שתעניק לכם

אחוז הנחה ברכישה הראשונה

* בהרשמה הינך מאשר/ת דיוור מהחברה ויכול/ה להסיר את עצמי בכל רגע.