fbpx

*** משלוח חינם לכל חלקי הארץ ***

תפריט

איך מכינים משלוחי מנות בריאים לילדים?

חג שמח? אין ספק! חג בריא? על זה כבר אפשר להתווכח. חג הפורים הוא בעיקר שני דברים: תחפושות צבעוניות ומשלוחי מנות. בכל הקשור לתחפושות, הילדים הם אלו המחליטים מי הם יהיו ליום אחד: מפיה קסומה, דרך גיבור על ועד פוליטיקאי. כשזה מגיע להכנת משלוחי המנות, יותר ויותר הורים רוצים להיות מעורבים.

ישנן מסגרות חינוכית בהן ההורים נדרשים להכין את משלוח המנות לילדיהם, אך בחלקן הילדים מחליפים ביניהם את המשלוח. כך או כך, המון הורים היו שמחים למשלוחים בריאים יותר, מאוזנים יותר ועם כמה שפחות שומן וסוכר (ובנינו – עבור ההורים הצעירים – שגם ילכלכו כמה שפחות את סינר ההנקה). איך עושים את זה? אתם הולכים להיות מופתעים עד כמה זה קל!

משלוחי מנות בריאים יבטיחו חג שמח? התשובה היא שכן!

אז מהי המוטיבציה להכנת משלוחי מנות בריאים? ישנה מודעות גבוהה מאד לאורח החיים הבריא בהמון משפחות, קל וחומר שבתקופה מאתגרת מאד בריאותית. ישנה תפישה מוטעית כי "בריא" הוא בהכרח לא טעים. גם אם אתם מכינים את המשלוח לילדכם וגם אם המשלוח שלכם מיועד להחלפה בין הילדים, השקיעו במשלוח בריא! אז איך עושים את זה?

  • כולכם אוזן? שלבו במשלוחים אוזני המן בריאים – נתחיל אולי במאכל המזוהה ביותר עם חג הפורים: אוזני ההמן. כידוע, אוזני ההמן הנמכרים במאפיות ובסופרים גדושים בסוכר, שומן וקמח לבן. תקופת הקורונה הכשירה אתכם כאופים ביתיים? זו ההזדמנות שלכם להראות מה למדתם! ישנם שלל מתכונים לאוזני המן בריאים, המבוססים על קמח כוסמת או קמח שקדים. את מילוי השוקולד, כדאי להחליף במחית תמרים טבעית ללא תוספת סוכר. את כמות הסוכר במתכון? חתכו בחצי (אל דאגה, אוזני ההמן יהיו בכל זאת מתוקים). על אבקת הסוכר המעטרת אותם? תוכלו לוותר.
  • חטיפים אפויים, לא מטוגנים – את משלוחי המנות נהוג לגדוש בשלל חטיפים מלוחים שהילדים אוהבים. רגע לפני שאתם מורידים מהמדף בסופר חטיפים על אוטומט, חכו. דעו כי ישנם חטפים מטוגנים וישנם חטיפים אפויים. תנו עדיפות לאלו האפויים, כאשר החטיף האפוי המוכר והאהוב ביותר – במבה!
  • במקום הסוכריות – מגוון פירות חתוכים – סוכריות טופי, סוכריות על מקל וסוכריות גומי? על טעמן איש לא יתווכח. עם זאת, כמויות הסוכר האדירות שנכנסות לגוף ונדבקות לשיניים, עלולות להזיק לילדכם. את משלוח המנות בחג הפורים הקרוב, תוכלו לעצב עם שלל פירות חתוכים שילדים אהובים: תפוח, תות, אגס, בננה, פירות הדר ועוד.

"אני חוששת שילדי יתאכזב ממשלוח המנות הבריא"

ההמלצה אליכם היא לרתום אליכם את כל הורי לגן ולקבל החלטה משותפת: "הילדים שלנו ראויים לקבל משלוח מנות בריא יותר!". באפשרותכם לסכם מראש מה יכלול משלוח המנות, כך שאף ילד לא ירגיש כי משלוח המנות של חבריו מפנק יותר. דעו כי באפשרותכם לשלב במשלוחים גם שוקולדים וממתקים אהובים, כאשר מילת המפתח – איזון. חג שמח!

הירשמו לניוזלטר וקבלו חיבוק חמים באמצעות הטבה מיוחדת שתעניק לכם

אחוז הנחה ברכישה הראשונה

* בהרשמה הינך מאשר/ת דיוור מהחברה ויכול/ה להסיר את עצמי בכל רגע.