fbpx

*** משלוח חינם לכל חלקי הארץ ***

תפריט

אז מה תבקשי כמתנה לידה? מחזיק בקבוק כמובן!

קרובייך – בני משפחתך וחברייך, מחכים בציפייה גדולה לסלפי הראשון שלך עם תינוקך שיבשר בשמך: "ילדתי!". לצד הברכות החמות שיעטפו אותך, הקרובים אליך ישאלו אותך גם שאלה שמסתבר שלא ממש קל להשיב עליה: "מה נוכל לקנות לך לכבוד הלידה?". לצד אביזרים שאפשר גם בלעדיהם, ישנם אלו שכל אם טרייה תשמח לקבל ולעשות בהם שימוש!

אחד האביזרים השימושיים ביותר (אם תרצי – אביזר MUST), הוא מחזיק בקבוק. חשוב להדגיש כי ישנם שני סוגים של מחזיקי בקבוקים ושניהם מומלצים מאד:

  • מחזיק בקבוק לעגלה / לבוסטר
  • מחזיק בקבוק המחליף את ידך בזמן ההאכלה

מחזיק בקבוק – תופסן לעגלה ולבוסטר שברכב

מחזיק הבקבוק המיועד לעגלה הוא בדיוק מסוג האביזרים שעד לא משתמשים בהם, לא באמת מבינים עד כמה הם שימושיים ונחוצים ("מה עשיתי בלי התופסן הזה עד עכשיו?"). כשם שישנה "מכת מוצצים שנעלמים", כך גם ישנה מכת בקבוקים. מחזיק הבקבוק המחובר לעגלה באמצעות תופסן, מאפשר לך לשמור את הבקבוק על העגלה – קרוב אליך ואל תינוקך. במילים פשוטות יותר? הוא לא יכול להיעלם.

היתרונות המרכזיים של מחזיק בקבוק:

  • יש לבקבוק מקום קבוע שתורם לסדר והארגון ("שמתי את הבקבוק בתיק? אני לא מוצאת אותו…")
  • הבקבוק לא יכול להיעלם כך סתם – הוא מוצמד לעגלה
  • תינוקך בוכה מצמא/רעב? הבקבוק נגיש לך ותמיד איתך
  • וחשוב לא פחות: אינך צריכה לרכוש בקבוקים נוספים (הסבירות שיאבדו – נמוכה מאד)
  • את מחזיק הבקבוק ניתן להצמיד גם לתיק הטיולים / תיק הגן / הבוסטר שברכב

מחזיק בקבוק שמסייע לך בהאכלת תינוקך

אפשר לשים את הקלפים על השולחן: האכלת התינוק (קל וחומר שבחודשים הראשונים), אינה פשוטה. לצד האימהות שבוחרות להניק, ישנן אימהות שבוחרות בתחליפי החלב. האכלה מקרבת ויוצרת חיבור רגשי אדיר בין האם לתינוק, אך לעתים – היא מעייפת. לשמחתך, תוכלי להאכיל את תינוקך ועדיין ליהנות מיד אחת פנויה. כידוע, ההאכלה מתבצעת על הידיים, כאשר יד אחת תומכת את התינוק והאחרת אוחזת בבקבוק.

הכירי את מחזיק הבקבוק שתוכלי לכרוך סביב צווארך. מדובר על אביזר יעיל ושימושי שמחזיק את בקבוק האוכל – במקומך. כך, יד אחת אכן תתמוך ותחזיק את התינוק, ואילו היד השנייה תהיה פנויה. מעבר להקלה הפיסית המשמעותית, הרי שתוכלי בזמן זה לדפדף בדפי המגזין, להעביר ערוץ בשלט, להשיב להודעות חשובות או להתפנק במשקה האהוב עליך.

מתנות לידה: טיפ קטן אליך…

המעגל הקרוב אליך – מהעמיתים למקום העבודה ועד בני המשפחה, לבטח יפנקו אותך במתנות לידה. ההמלצה אליך: לפני הלידה, ערכי רשימת מתנות מפורטת של כל האביזרים החיוניים לך. אל רשימה זו הכניסי את כל האביזרים שלא הספקת לרכוש בעצמך, כך שקרוביך שרוצים לפנק אותך ולשמוח איתך, יוכלו להעניק לך מתנה שימושית ובעלת ערך.

הירשמו לניוזלטר וקבלו חיבוק חמים באמצעות הטבה מיוחדת שתעניק לכם

אחוז הנחה ברכישה הראשונה

* בהרשמה הינך מאשר/ת דיוור מהחברה ויכול/ה להסיר את עצמי בכל רגע.