fbpx

*** משלוח חינם לכל חלקי הארץ ***

תפריט

כסף או מתנה? מה יעדיפו ההורים הטריים כמתנה?

גם אתם מוצאים את עצמכם מתלבטים מעת לעת מהי הדרך הטובה ביותר לשמח אם ואב טריים, לרגל הולדת בנם או ביתם? אם כן, אתם נמצאים בחברה גדולה וטובה. במאמר הזה אנסה לסייע לכם בהתלבטות הכי נפוצה בקרב הסביבה הקרובה של ההורים החדשים: האם כדאי להעניק להם מתנה, או שמא כסף הוא הפתרון המוצלח יותר? אז מהי התשובה? המשיכו לקרוא.

היתרונות של הענקת מתנה

להענקה של מתנה יש כמה וכמה יתרונות על פני הענקה של כסף כמחווה של אכפתיות.

מתנה מביעה רגש בצורה מיטבית

מתנה היא דרך מצלחת הרבה יותר להעביר מסר של חברות וידידות. לעומת זאת, כסף יכול במקרים מסוימים אפילו להעליב. אם הזוג הצעיר לא עומד בפני פשיטת רגל, מתנה, יפה ככל שתהיה, לא באמת תשנה לו את החיים. במקרה כזה, כדאי יהיה להעניק לזוג הצעיר מתנת לידה מעוצבת, שתזכיר להם כמה הם חשובים לכם.

 

מתנה סוגרת להורים הטריים את הפינה

בניגוד לכסף או זיכוי, שבעצם "מפיל תיק" על הזוג הצעיר, שכן הוא נדרש כעת ללכת לחנות ולבחור עבורו מוצר דווקא בזמנים בהם הוא הכי פחות פנוי לזה לוגיסטית ורגשית, הרי שמתנה יכולה באמת לסייע לזוג הצעיר ולסגור לו את הפינה. להורים הטריים חסרה טרמפולינה לתינוק? אין שום בעיה. מתנה ארוזה תסייע לכם לעזור להם להשלים את הפער.

 

מתנה אפשר במקרה הצורך להחליף

אחת הטענות הרווחות בקרב כל מי שמצדד בכסף כמתנה האולטימטיבית, היא שבאמצעות כסף יוכל הזוג הצעיר לבחור לעצמו את המתנה שמתאימה לו בצורה הטובה ביותר. אלא שלמתנה בדרך כלל מוצמד המרכיב המנצח מהחינה הזאת: פתק החלפה.

באמצעות פתק החלפה יוכלו המבקרים להבטיח כי ההורים הטריים יוכלו למצוא לעצמם את הפריט השימושי ביותר אם המתנה שקיבלו אינה תואמת לצרכים שלהם.

היתרון של הענקת מתנה כספית

לצד היתרונות הרבים שבהענקת מתנה להולדת הבן או הבת, חשוב יהיה להבין כי גם מתנה כספית היא מתנה ראויה, ויש לה לא מעט יתרונות.

השליטה נמצאת בידיים של מקבל המתנה

ציינו זאת קודם, אולם נרחיב על כך כעת: מתנה כספית מאפשרת לזוג הצעיר לבחור בעצמו ועל פי צרכיו והעדפותיו את מוצרי התינוקות שמתאימים לו בצורה השלמה והטובה ביותר. באמצעות כסף ניתן לבחור כל מוצר תינוק שתירצו, בעוד שפתק החלפה עבור מתנה יאפשר להורים לבחור מתנה רק בחנות הרלוונטית.

תקופת הגידול של תינוקות היא לרוב מאתגרת מבחינה כלכלית

בואו נשים את הדברים על השולחן: גידול תינוק הוא לא חוויה פשוטה מבחינה כלכלית. ההוצאות הרבות על מטפלת או מעון, ביגוד, טיטולים, תחליפי חלב ועוד, לא מותרים בחשבון הבנק של ההורים הטריים סיכוי גדול לשמור חיסכון בצד. זאת הסיבה, שמתנה כספית יכולה להתאים לרבים מן הזוגות הצעירי שזה עתה הביאו תינוק לעולם.

כסף ניתן להעניק גם מרחוק

יתרון נוסף שיש למתנה כספית, הוא העובדה שניתן להעניק אותה מרחוק. בעידן הטכנולוגי, גם הדודה שגרה באמריקה יכולה בקלות ובפשטות להעביר כסף בכמה לחיצות פשוטות.

אז מ אתם מעדיפים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר וקבלו חיבוק חמים באמצעות הטבה מיוחדת שתעניק לכם

אחוז הנחה ברכישה הראשונה

* בהרשמה הינך מאשר/ת דיוור מהחברה ויכול/ה להסיר את עצמי בכל רגע.