♥משלוח חינם לכל חלקי הארץ ♥

תפריט

ילדת? המסע "בחזרה לעצמך" – מתחיל!

לאחר הלידה, נשים רוצות בעיקר שני דברים: לאכול סושי ולחזור לגזרה שלפני ההיריון. במשך תשעה חודשים אכלת בשביל שניים, והעלייה במשקל לאורך ההיריון – טבעית ובלתי נמנעת. כעת, לאחר הלידה ולאחר שזכית בתואר הנחשק והמשמח ביותר "אימא", יש לך אפשרות להתחיל במסע החזרה לעצמך.

נשים לאחר הלידה, נאלצות להסתגל גם לתפקיד חדש (המאתגר והחשוב בחייהן), וגם לגזרה חדשה. חשוב להדגיש: שינויים צריכים להתבצע מתוך רצון פנימי טהור, ובטח שלא מלחצים, ביקורת או הלקאה עצמית. ישנן נשים שמרגישות בשיא העוצמה והנשיות שלהן לאחר הלידה, אך גם כאלו שהמפגש אל מול המראה המשקף בפניהן את עלייתן במשקל, לא פשוט להן.

רגע לפני שאת יוצאת לדרך, מגדירה לעצמך מטרות ומשקיעה בעצמך, חשוב שתזכרי:

  • לעשות רק מה שאת אוהבת
  • לאהוב את עצמך בדיוק כפי שאת
  • המוטיבציה שצריכה להניע אותך היא אך ורק את והרצונות שלך

חשוב מאד: יש להתייעץ עם אנשי מקצוע מנוסים באשר לתפריט התזונה הנכון לך והפעילות הגופנית המתאימה לך.

פעלי למען השינוי, אך תאהבי את עצמך בדיוק כפי שאת

הגזרה הנוכחית שלך לא מגדירה אותך והיא לא את – אלא רק חלק ממך. לא משנה כמה עלית בהיריון וכמה קילוגרמים את רוצה להשיל ממשקלך: תאהבי את עצמך וקבלי את עצמך בדיוק כפי שאת! שינויים מטבעם לוקחים זמן, בטח כשמדובר על אימהות טרייה שמטבעה מאתגרת, מעייפת, שוחקת ומגבילה. פעלי למען השינוי – למען עצמך, אך נסי להימנע מהדברים הבאים:

  • שיח שלילי כלפי עצמך ("איך השמנתי", "אני לא מזהה את עצמי", "אני נראית לא טוב")
  • דיאטות כאסח – מעבר לכך שהן לא מומלצות בריאותיות (קל וחומר שבחודשים הראשונים שלאחר הלידה ובתקופת ההנקה), הסבירות כי תעלי את כל מה שתורידי – גבוהה
  • הגדרת מטרות לא הגיוניות – ככל הנראה, לא תשובי לגזרה שלפני ההיריון תוך חודש. בכדי למנוע מצב של אכזבה ופגיעה במוטיבציה, הגדירי לעצמך מטרות הגיונית שתוכלי לכבוש.

השילוב המנצח: תזונה בריאה ומאוזנת לצד פעילות גופנית

הדרך המומלצת ביותר להוריד במשקל היא ליצור את השידוך שבין תפריט מאוזן ובריא ובין פעילות גופנית מתונה. באשר לתפריט התזונה – תוכלי להתייעץ עם דיאטנית שתתאים לך תפריט המותאם באופן אישי להעדפותיך הקולינאריות, תוך התחשבות מלאה בעובדה כי ילדת. זכרי כי מעבר לירידה במשקל, ישנה מטרה נוספת והיא להזין את גופך בכל הרכיבים החיוניים.

באשר לאימוני כושר, מומלץ מאד להצטרף אל קבוצת מתאמנות של נשים לאחר לידה:

  • אימוני כושר המותאמים באופן ספציפי לנשים לאחר לידה
  • המתאמנות בקבוצה דוברות את אותה "השפה" – כולן ילדו לא מזמן ומבינות את האתגרים
  • את יכולה להזדהות עם נשים אחרות והן איתך
  • אימונים בקבוצה מחדירים מוטיבציה גבוהה ומשמרים אותה
  • וחשוב לא פחות: היציאה מהבית לאימון היא אוורור חיוני ובעל ערך עבורך!
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזור לחנות