אוכל ושינה

כשלא ישנים טוב באופן קבוע יש לכך השלכות משמעותיות: 

להורים – מתח, עייפות שחיקה

גם מהילדים זה גובה מחיר רגשי, התפתחותי והתנהגותי. 

שינה, או יותר נכון חוסר בשינה יכול להשפיע על היום שלכם ושל ילדיכם מקצה לקצה .

בעקבות כך הורים רבים להוטים לעזור לילדיהם (ולעצמם) לישון טוב יותר, הם לפעמים עושים בדיוק את ההיפך ממה שיקרב אותם למטרה

המיוחלת – שינה טובה.

הרדמות על הציצי/בקבוק

גם אתם במסגרת טקס השינה מקיימים את ההאכלה (הנקה או תמ”ל) בחושך בחדר? 

במחשבה שהילד יתנמנם בשקט בזמן ההאכלה, ואז ההירדמות תהיה קלה ונעימה יותר?!

לאכול בלילה זה נורמאלי לחלוטין(תלוי גיל כמובן) 

הבעיה מתחילה כשהבייבי מתעורר בלילה ודורש שוב ושוב לאכול כי רק ככה הוא יודע להירדם.

מה קרה כאן בעצם❓

ברגע שיצרנו קשר בין האכלה ושינה (מכיוון שההאכלה נעשית בחדר ובחושך בסמוך לזמן ההשכבה), הילד לומד להירדם בעזרת אוכל, האוכל מתווך את השינה, לכן, בכל התעוררות לילית הוא יזדקק שוב לאוכל בשביל לחזור לישון.

אז מה עושים❓❓

החל מגיל 3-5 חודשים ומעלה במידה ויש קושי בהרדמה והתעוררויות מרובות שמסתיימות בהאכלה על מנת להרדים – יש להפריד בין האכלה ושינה. 😋💤

אוכלים במטבח או בסלון, ובחדר השינה ישנים. 

יש לקיים את ההאכלה בסלון או בחדר מואר, להקפיד שהילד ער בזמן בזה, כי כשאנחנו אוכלים אנחנו ערים, לא ככה?!

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזור לחנות